Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ez a blog már létezett, azonban nem itt és nem így. Talán itt egyszerűbb lesz. Talán!

tükörblog

Friss topikok

  • Latexfiú: Meséljen kedves Úrnő mire vágyik!? :) (2017.05.02. 15:23) Az amikor
  • Ekynox: Tisztelt Úrnő! Most találtam rá erre az oldalra és erre a blogra. Tetszik ez a vágy le írás és ... (2014.04.21. 16:25) Hogy mire vágyok most?
  • Slevi: Erôt és kitartást kivánok én is sikeredhez illetve szeretem,hogy feltetted a Bdsm szótárt. (2013.04.21. 09:05) Mondtam, hogy változik az életem?
  • seraced: Jó ez a kép. Ha gondolod nézd meg a blogomat. (2013.04.01. 21:57) Mára elég ennyi...
  • Slevi: Pillanatnyilag kellemes húsvéti ünnepet kivánok! (Osho szerint is nagyon fontos,hogy a jelenbe élj... (2013.03.30. 10:52) tervezek és tervezek

2013.03.30. 10:07 Úrnő

tervezek és tervezek

Mivel egyre jobban közeledik a nyár, amikor is az eddiginél is súlyosabban elfoglalt leszek - köszönhetően egy mentoráltamnak-, már egyszerűen szeptember végére, októberre tervezek. És meg kell mondjam, piszkosul élvezem, hogy "álmodozhatom", és beoszthatom jövőbeli időmet! :)

Most ígérem meg mindenkinek, hogy válaszolni fogok a levelekre amit eddig kaptam, csak lusta vagyok hozzá. Mert a legtöbb levélben tanácsot kértek, én pedig nem érzem magam kompetensnek, hogy bárki felett pálcát törjek, nem érzem magam annyira tapasztaltnak, hogy mindenkire vonatkozó, általános érvényű axiómákat mondjak ki, és még érzelmek és párkapcsolat alapján sem pont nekem kellene a kérdéseket szegezni, bármennyire is BDSM szerepel benne. Átlag földi halandó vagyok, mint mindenki más. Tanácsot adhatok, de csak és kizárólag saját szemléletemet tükrözve. Bár meg kell jegyeznem, hogy amikor valaki úgy írja alá a levelét, hogy "őszinte híved", az jó érzés!:)

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://bdsm-domina.blog.hu/api/trackback/id/tr735183791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Slevi 2013.03.30. 10:52:55

Pillanatnyilag kellemes húsvéti ünnepet
kivánok!
(Osho szerint is nagyon fontos,hogy a
jelenbe éljűnk,mert a jövô nem biztos
ami elmúlt már nem a tulajdonunk,csak
a jelenek örvendhetnénk.)
süti beállítások módosítása