Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ez a blog már létezett, azonban nem itt és nem így. Talán itt egyszerűbb lesz. Talán!

tükörblog

Friss topikok

  • Latexfiú: Meséljen kedves Úrnő mire vágyik!? :) (2017.05.02. 15:23) Az amikor
  • Ekynox: Tisztelt Úrnő! Most találtam rá erre az oldalra és erre a blogra. Tetszik ez a vágy le írás és ... (2014.04.21. 16:25) Hogy mire vágyok most?
  • Slevi: Erôt és kitartást kivánok én is sikeredhez illetve szeretem,hogy feltetted a Bdsm szótárt. (2013.04.21. 09:05) Mondtam, hogy változik az életem?
  • seraced: Jó ez a kép. Ha gondolod nézd meg a blogomat. (2013.04.01. 21:57) Mára elég ennyi...
  • Slevi: Pillanatnyilag kellemes húsvéti ünnepet kivánok! (Osho szerint is nagyon fontos,hogy a jelenbe élj... (2013.03.30. 10:52) tervezek és tervezek

2017.03.17. 22:46 Úrnő

Az amikor

Talán minden második évben eljön Az a bizonyos tavasz, amikor megbolydul a lelkem, a hormonjaim és a libidóm pedig arra ösztönöz, hogy lépjek tovább a vanilla kapcsolataimon, hiszen nekem szükségem van a BDSM-re. Persze, ezen két éves szünetek után. Aztán megint megunom a kereséseket, a csalódásokat, azt, hogy vagy túlzásokba esik a tökéletesnek hitt partner, vagy totálisan mást gondol BDSM kapcsolaton belül és kívül, mint amit ÉN.
Pedig semmi mást nem látok, csak a nyafogást, nincs elég domina, aki van, az pedig fizetős. És itt vagyok én. Értelmiségi, kiváló anyagi körülmények között élő, nem csúnya, nem ronda, nem kövér domina,  ráadásul nincsenek mentális problémáim, kiegyensúlyozott vagyok, és élvezem az életet, és ehhez képes, nem találok normális sub partnert. Aztán fél év keresés és próbálkozások után feladom. Most szólok, hogy elkezdtem külföldön keresni olyan sub férfiak között, akik bevállalnák a 24/7-ben subként élést. Mert köztetek, drága honfitársaim, csak a száj óriási, de az elhatározás, a komolyság, vagy az igényesség, valahol a nullához konvergál.

Pedig az igényeim nem is óriásiak. Első alapfeltétel, légy igényes önmagadra, környezetedre. Tudd eltartani magad, engem nem kell, amit én keresek, nekem bőven elegendő, de ne várd, hogy én tartsalak el. Légy képes kommunikálni, van egy bizonyos intelligencia szint amit elvárok. Szeresd a bilincseket, a kötelet, a nyakörvet. Merd vállalni, ha korlátozlak. Sőt, vágyd is ezt, és az irányítást, de ne csak a szád legyen nagy. Túl nagy elvárások?

Ezek szerint igen. Mert az első levélben sokan közlik velem, hogy ők mit is szeretnének. Egy szó nem esett még arról, hogy én mint domináns nő, mit és kit keresek. Elém tárja, neki mi kell. Szép. Igaz? 
És amikor felajánl 20.000 Ft-ot, hogy legyen erényöve kulcsőrzője?

Nem lehetne normálisan játszani ezt a játékot? Ha igényei vannak, arra vannak a fizetős "dominák", és tessék, máris megkapja, amiért listát írt.

Miért van ez így? A szürke ötven baromsága, ennyire kifordítja az embereket magukból?


Át állok a másik oldalra. Tényleg át! Mert ez így minden, de nem játék, és nem élvezet!

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://bdsm-domina.blog.hu/api/trackback/id/tr885379782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szolgapasi 2017.04.02. 17:41:24

Fenséges Úrnő! Nem lenne egy kicsit több esély egy normális szolga felbukkanására, ha lenne valami elérhetőség a blogon? Mondjuk egy email cím?
Én csak most találtam rá az oldalra, és már minden álmommá is vált, hogy szolgálhassam Önt, de nem látok elérhetőséget, ahol felvehetném Önnel a kapcsolatot:)

Latexfiú · https://latexstory.blog.hu 2017.05.02. 15:23:18

Meséljen kedves Úrnő mire vágyik!? :)
süti beállítások módosítása