Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ez a blog már létezett, azonban nem itt és nem így. Talán itt egyszerűbb lesz. Talán!

tükörblog

Friss topikok

  • Latexfiú: Meséljen kedves Úrnő mire vágyik!? :) (2017.05.02. 15:23) Az amikor
  • Ekynox: Tisztelt Úrnő! Most találtam rá erre az oldalra és erre a blogra. Tetszik ez a vágy le írás és ... (2014.04.21. 16:25) Hogy mire vágyok most?
  • Slevi: Erôt és kitartást kivánok én is sikeredhez illetve szeretem,hogy feltetted a Bdsm szótárt. (2013.04.21. 09:05) Mondtam, hogy változik az életem?
  • seraced: Jó ez a kép. Ha gondolod nézd meg a blogomat. (2013.04.01. 21:57) Mára elég ennyi...
  • Slevi: Pillanatnyilag kellemes húsvéti ünnepet kivánok! (Osho szerint is nagyon fontos,hogy a jelenbe élj... (2013.03.30. 10:52) tervezek és tervezek

2006.07.30. 10:01 Úrnő

álom

Félelmetes egy álmom volt éjszaka. Néha a viharos szél (vagy csak a huzat, nem derült ki, mert nem keltem fel bezárni az ablakomat se az ajtót), fel-fellibbentette a függönyt, nagyon kellemes volt, ahogy a langyos-hűvös szél cirógatta a testem. Valószínűleg ebből is következik az álmom, valamint abból, hogy egy olyan filmre aludtam el, ahol éppen két nő simogatta egymást. Az álmomban ez módosult. Egy gyönyörű mellű nő volt. Imádni való. Az egész viszont akkor vált érdekesebbé, amikor feltettem a nyakára a nyakörvét. Elég sokat végig játszottam vele, amikor felébredtem valamire. Na ekkor fel is álltam, és szétnéztem, a folyosón, benéztem a szobáimba, de semmi.

Nem tudom, mire ébredhettem föl. Mindenesetre bezártam az ablakokat, és csak az erkély ajtót hagytam nyitva. Mikor visszaaludtam valami teljesen mást folytattam. Ami a félelmetes volt, az az, hogy a nő ebben az álmomban is benne volt. Próbálok így utólag rájönni ki is volt ő, de szerintem nem ismerem. Lehet, hogy csak az utcán, villamoson, bármilyen előadáson…. Egyáltalán bárhol láttam és megkívántam tudat alatt. Mostanában annyira a szolgakeresés foglalt le, hogy a nőket elfelejtettem. Lehet így akartam jelezni önmagamnak, hogy szolganőm sincs jelenleg?

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bdsm-domina.blog.hu/api/trackback/id/tr624997555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása