Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ez a blog már létezett, azonban nem itt és nem így. Talán itt egyszerűbb lesz. Talán!

tükörblog

Friss topikok

  • Latexfiú: Meséljen kedves Úrnő mire vágyik!? :) (2017.05.02. 15:23) Az amikor
  • Ekynox: Tisztelt Úrnő! Most találtam rá erre az oldalra és erre a blogra. Tetszik ez a vágy le írás és ... (2014.04.21. 16:25) Hogy mire vágyok most?
  • Slevi: Erôt és kitartást kivánok én is sikeredhez illetve szeretem,hogy feltetted a Bdsm szótárt. (2013.04.21. 09:05) Mondtam, hogy változik az életem?
  • seraced: Jó ez a kép. Ha gondolod nézd meg a blogomat. (2013.04.01. 21:57) Mára elég ennyi...
  • Slevi: Pillanatnyilag kellemes húsvéti ünnepet kivánok! (Osho szerint is nagyon fontos,hogy a jelenbe élj... (2013.03.30. 10:52) tervezek és tervezek

2012.07.20. 19:20 Úrnő

Hű meg ha!

Nos kérem, ami jó az jó! Mindig tudtam hogy a külföldi BDSM kedvelőket komolyan lehet és kell is venni, ezért bíztam ebben a találkozóban, és kijelenthetem, hogy valami hihetetlenül jó élmény volt számomra ez a délután!

K.

Minden benne van, amit csak kívánhat az ember. Minden országból hozott valamit magával ahol élt, vagy amilyen nyelven beszél! Franciásan laza, angol elegancia, olasz szerető, német precizitás. Édesen töri a magyart. Én pedig most is csak mélyeket sóhajtok, ez az amit eddig kerestem, mert K. a hihetetlenül tökéletes férfi és szolga, gyönyörű szemekkel, imádnivaló, erős, és csodálatraméltó kitartó testtel.

Amit csak tesz, az tökéletes: alázatos, szófogadó, fáradhatatlan, és ami abszurd, de fontos: kellemes nyugodt hangú. Imádja a lábaimat, fantasztikusan kényezteti az ujjaimat. Nyafogás nincs, kér és köszön mindent. Ha úgy érzi hibázott, bocsánatot kér. Egy ember akit komolyan vehetek, és érzem, hogy ő is komolyan vesz engem.

Én vagyok aki ágál az első találkozáson való bármiféle szexuális érintkezéstől, ehhez képest szó szerint megdugattam magam vele. Gé-t, az eddigi legjobb szeretőmet idéző mozdulatok, ami részemről három orgazmust hozott, nagyon rövid idő alatt. Majd miután ÉN meguntam, ő maga ajánlotta fel a masszázst nekem, talpmasszázst kértem. Ott térdelt az ágy mellett, én pedig csak élvezkedtem. Erős, és finom kezek, és mindent csak akkor hagy abba, ha én azt mondom állj. Jól nevelt, ha nem tudja magyarul kérni, hát angolul teszi. Felolvasott a francia könyvből amit éppen olvas, huh. Fantasztikusan selymes, izgató hangja van, és elegáns akárcsak a francia nyelv. Előttem térdelve, hozzábújva a lábamhoz, megkötözött kézzel olvasott a könyvből, minden érzékemet stimulálva a gyönyörűséggel!

K. egy tökéletes szolga! 38 éves, sármos, független, művelt, alázatos, figyelmes, engedelmes, illedelmes. El sem hiszem, hogy létezik! És valami rettentő édesen bókol!:)

Köszönöm élet, hogy ilyen kedves vagy velem, és MINDENT megadsz számomra!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bdsm-domina.blog.hu/api/trackback/id/tr474766453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása