Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ez a blog már létezett, azonban nem itt és nem így. Talán itt egyszerűbb lesz. Talán!

tükörblog

Friss topikok

  • Latexfiú: Meséljen kedves Úrnő mire vágyik!? :) (2017.05.02. 15:23) Az amikor
  • Ekynox: Tisztelt Úrnő! Most találtam rá erre az oldalra és erre a blogra. Tetszik ez a vágy le írás és ... (2014.04.21. 16:25) Hogy mire vágyok most?
  • Slevi: Erôt és kitartást kivánok én is sikeredhez illetve szeretem,hogy feltetted a Bdsm szótárt. (2013.04.21. 09:05) Mondtam, hogy változik az életem?
  • seraced: Jó ez a kép. Ha gondolod nézd meg a blogomat. (2013.04.01. 21:57) Mára elég ennyi...
  • Slevi: Pillanatnyilag kellemes húsvéti ünnepet kivánok! (Osho szerint is nagyon fontos,hogy a jelenbe élj... (2013.03.30. 10:52) tervezek és tervezek

2012.07.23. 06:43 Úrnő

érzések

Sokszor gondolkodom, hogy helyesen teszem-e azt amit teszek. Érdekel a másik fél érzése, lelke vagy mégsem? Nem-e az én vágyaim, érzéseim, és kielégülésem a fontos? Véleményem szerint dehogynem! Ha nem az lenne, akkor azt úgy hívják, párkapcsolat. Mennyire kell tekintettel lenni a másikra, és mit lehet elvárni tőle? Kölcsönösség az alapja a BDSM kapcsolatoknak is? Nem, illetve csak részben igen. Tekintettel kell lenni másokra, ahogy úgy érzem vagyok is, de a kölcsönösség nem a szigorúan vett: amit kaptam azt adom is.

Továbbra sem párkapcsolatról beszélek. Egy párkapcsolat túl komoly, és túl sokat igényelne belőlem, miközben valóban úgy érzem, hogy saját magamra sincs elég időm, akkor hogyan adhatnék magamból többet?

A BDSM jót hoz ki belőlem. Változok, és jó irányba. Többet törődök és foglalkozok is magammal. Ilyenkor nap mint nap szembesülök önmagam képével, és azzal, hogy jobb akarok lenni. Jobb és több, mint amennyi éppen aktuálisan vagyok. Nőként akarok több NŐ lenni. Olyan, aki biztos a testének minden kis részében, de aki otthonosan mozog az aktuális trendekben is, legyen ez bár politikai, közéleti, divat, vagy kulturális trend. Megnőnek az igényeim, magammal és másokkal szemben is. És igen, merem kijelenteni, hogy többnek érzem magam a legtöbb velem szembe jövő nőnél, akiknek fogalmuk sincs mitől NŐ egy nő.

De az is lehet, hogy én tévedek, és az egész csak rontja az esélyeimet akkor, amikor subokat keresek. Bár mindig hangsúlyozom, hogy csak annyit várok el a másiktól amit én nyújtani tudok, ez az esetek többségében túl sok, mindenesetre több mint amennyi szükséges lenne.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bdsm-domina.blog.hu/api/trackback/id/tr554766442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása