Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ez a blog már létezett, azonban nem itt és nem így. Talán itt egyszerűbb lesz. Talán!

tükörblog

Friss topikok

  • Latexfiú: Meséljen kedves Úrnő mire vágyik!? :) (2017.05.02. 15:23) Az amikor
  • Ekynox: Tisztelt Úrnő! Most találtam rá erre az oldalra és erre a blogra. Tetszik ez a vágy le írás és ... (2014.04.21. 16:25) Hogy mire vágyok most?
  • Slevi: Erôt és kitartást kivánok én is sikeredhez illetve szeretem,hogy feltetted a Bdsm szótárt. (2013.04.21. 09:05) Mondtam, hogy változik az életem?
  • seraced: Jó ez a kép. Ha gondolod nézd meg a blogomat. (2013.04.01. 21:57) Mára elég ennyi...
  • Slevi: Pillanatnyilag kellemes húsvéti ünnepet kivánok! (Osho szerint is nagyon fontos,hogy a jelenbe élj... (2013.03.30. 10:52) tervezek és tervezek

2012.08.02. 07:33 Úrnő

maszturbálás

Valahogy soha nem értettem azokat az embereket, akik szégyellni valót látnak abban, ha valaki maszturbál. Pedig jó, még ha én magam nem is élek vele túl gyakran. Nincs benne rendszeresség, nincs benn sok azonosság, és közben szinte soha nem fantáziálok, nem gondolok se férfira, se nőre, se semmire, csak az élvezetre és az érzésre. Valahogy így tökéletes, és igen, én is néha sokkal nagyobbakat tudok élvezni saját kezem, mint egy másik ember által.

Nos, most hogy ezt elmondtam, azt is kijelenthetem, hogy a tegnapi nem ilyen volt! BDSM gondolatokat fűztem hozzá, ez leginkább annak a fotónak köszönhető, amit tegnap feltöltöttem ide. Két férfi egy nő, ez mindig is vágyaim között szerepelt! Az, hogy két sub hím egyszerre, már szintén megjelent valamikor a fantáziámban, de most sokkal intenzívebben. Valószínűleg, a párkapcsolatra vágyást csak a kielégületlenségem okozta. Alapvetően önző módon csak azért vágyom párkapcsolatra, mert akkor "legálisan" követelhetem ki magamnak a megfelelő mennyiségű szexuális együttlétet. Nos jó, tudom, hogy egy szexuális szolgálatra tartott férfi is hasonló, de ott figyelembe kell vennem, hogy legyen az egy kegy, egy jutalom, hogy egyáltalán megengedem, hogy hozzám érhet. A szexuális kizsákmányolás nem ott kezdődik, hogy mindig azt követeled, hogy nyalj már ki és dugj meg (sajnos)!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bdsm-domina.blog.hu/api/trackback/id/tr44760133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása