Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ez a blog már létezett, azonban nem itt és nem így. Talán itt egyszerűbb lesz. Talán!

tükörblog

Friss topikok

  • Latexfiú: Meséljen kedves Úrnő mire vágyik!? :) (2017.05.02. 15:23) Az amikor
  • Ekynox: Tisztelt Úrnő! Most találtam rá erre az oldalra és erre a blogra. Tetszik ez a vágy le írás és ... (2014.04.21. 16:25) Hogy mire vágyok most?
  • Slevi: Erôt és kitartást kivánok én is sikeredhez illetve szeretem,hogy feltetted a Bdsm szótárt. (2013.04.21. 09:05) Mondtam, hogy változik az életem?
  • seraced: Jó ez a kép. Ha gondolod nézd meg a blogomat. (2013.04.01. 21:57) Mára elég ennyi...
  • Slevi: Pillanatnyilag kellemes húsvéti ünnepet kivánok! (Osho szerint is nagyon fontos,hogy a jelenbe élj... (2013.03.30. 10:52) tervezek és tervezek

2012.08.06. 07:39 Úrnő

becsület és szavahihetőség

H.

H-ról eddig nem írtam, mert nem is nagyon volt mit. Normális, illedelmes, és komoly. Ezek azok a szavak amik először eszembe jutottak róla. Hogy ez változott-e? Igen. Erősen. A történet több mint egy hónappal ezelőtt kezdődött vele, de találkozásig nem jutottunk el. Első alkalomra megbeszéltünk egy találkozót, amit a rossz szervezésemnek -és a határidőnaplóm nem használásának- köszönhetően én mondtam le. Kellemetlen volt, viszont cserébe felhívtam. Igen, ÉN, aki olyan mélységesen elzárkózom a telefonoktól!

Találkozások.

Első alkalom: vasárnap nem tudtam, hogy rá fogok-e érni, volt szervezve találkozó, és abban sem voltam biztos, hogy nem fogok-e dolgozni. Azt beszéltük meg, hogy értesítem róla, hogyha szabad vagyok. Miután megtudtam, hogy dolgoznom nem kell, a találkozót (marketing segítség részemről, mással) lemondtam, át tettem hétfő estére. Küldtem neki sms-t, hogy szabad a vasárnapom. Nem reagált. Ahogy közeledett a vasárnap dél, megint küldtem egyet, de arra sem reagált. Elkönyveltem úgy, hogy ismét olyan emberbe futottam, aki csak ígérgetni tud.

Aztán később, egy hét múltával, keresett g-mail-en. Pattogott, hogy nem érdekli az sms, nem is látta, nem vette észre, mert beteg volt, aludt, de ha felhívtam volna, azonnal indult volna hozzám. Szőke vagyok, vagy naív? Vagy mindkettő inkább! Bár saját magam etikája azt diktálná, hogyha ez így is van, és nem vette észre, amint elolvasta őket, azonnal reagálnia kellett volna valahogy. Én így tettem volna.

Második alkalom: úgyszintén vasárnap. Megkért, hogy hívások helyett, inkább találkozzunk g-mail-en, kilenc órakor. Ott voltam, ő nem. 11:16-kor küldtem neki egy e-mailt, hogy van-e bármi hozzáfűzni valója. Volt. Most éppen a lányának volt betegsége este, és fáradt volt, elaludt. Mikor megkérdeztem -ismét saját etikámból kiindulva-, hogy miután pihenés után felkelt, nem az lett volna a normális és tisztességes, hogy felhív.

Ma reggel kaptam tőle egy levelet. Gyakorlatilag egy habzó szájú ember levele, ahol kikérte magának, hogy meggyanúsítom azzal, hogy a lányával takarózik, de a valóság az, hogy nem tettem ilyet, egy szóval sem említettem a lányát. Közölte velem, hogy"hogy a faszba" hívott volna kilenckor, miközben elég világosan közöltem, hogy miután felkelt és látta, hogy már elmúlt kilenc, akkor kellett volna legalább hívnia. Egyszer sem említettem a gyerekét a levelekben, de ettől függetlenül ezt is kikérte magának, szó szerint így: "Ahogy a szádra vetted, a szemernyi tisztelet is el tűnt veled szembe."És mi a levelének befejező mondata? "Keress mást aki el viseli, hogy így beszélj a becsületéről és a szavahihetőségéről." Nem tudom ki mit von le belőle, de nekem nem az általa festett "kurvára szavatartó ember" képét bizonyítja.

Azt szokták mondani, hogy az embernek az esik a legrosszabbul, amire egyáltalán nem számít. Talán pont ezért vettem ezt olyan nagyon zokon. Tisztességes voltam vele szemben. Esélyt adtam a találkozókra, még úgy is, ha egyéb programomat kellett félre tennem. Csak hitegetett semmi mást nem tett. Hittem neki, miközben eszébe sem jutott találkozni velem. Igen, ezt most teljesen így gondolom.

Igazán, őszintén sajnálom, hogy ebben a BDSM világban is ennyire sok az ígérgető ember, aki se nem becsületes, se nem szavahihető, és csak az időmet pocsékolja. Vajon hányszor kell leírnom azt, hogy légy komoly, és én is komolyan veszlek? Sajnos erre most az jellemző, hogy ÉN komolyan veszem az embereket, ők meg nem, se engem nem vesznek komolyan, se magukat. Vajon hány ilyen emberrel kell "találkoznom" mire találok egy normálisat? Lehet, mondani, hogy Dé-m viselkedése után óvatosabb lettem, de hogy lehet egyszerűen kiszűrni a kóklereket? Hozzá kell tennem, barátság ide vagy oda, Dé azóta sem reagált semmire. Megbízni valakiben, aztán csalódni? Ha valaki azt mondja nekem, hogy nem hivatásos, nem "pénzért" dominának lenni egyszerű, annak fogalma sincs miről beszél!

Sok olyan kérdés van, amire nincs válasz. Sok az önmagát keresgélő ember, és nekem, és az összes olyan embernek, aki biztos önmagában és a vágyaiban, elkeserítő ez a rengeteg "próbálkozó". Pedig olyan sokat nem kérünk, nem kérek: csak komolyságot, tisztességet, becsületet és szavahihetőséget!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bdsm-domina.blog.hu/api/trackback/id/tr884760117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása