Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ez a blog már létezett, azonban nem itt és nem így. Talán itt egyszerűbb lesz. Talán!

tükörblog

Friss topikok

  • Latexfiú: Meséljen kedves Úrnő mire vágyik!? :) (2017.05.02. 15:23) Az amikor
  • Ekynox: Tisztelt Úrnő! Most találtam rá erre az oldalra és erre a blogra. Tetszik ez a vágy le írás és ... (2014.04.21. 16:25) Hogy mire vágyok most?
  • Slevi: Erôt és kitartást kivánok én is sikeredhez illetve szeretem,hogy feltetted a Bdsm szótárt. (2013.04.21. 09:05) Mondtam, hogy változik az életem?
  • seraced: Jó ez a kép. Ha gondolod nézd meg a blogomat. (2013.04.01. 21:57) Mára elég ennyi...
  • Slevi: Pillanatnyilag kellemes húsvéti ünnepet kivánok! (Osho szerint is nagyon fontos,hogy a jelenbe élj... (2013.03.30. 10:52) tervezek és tervezek

2012.08.07. 23:11 Úrnő

pixie-blog

Szoktam pixie-n olvasgatni a blogokat. Többnyire semmit mondóak, sőt néha kifejezetten az az érzésem, hogy csak azért írja valaki, hogy nagyobb legyen a lapjának a látogatottsága, és hátha így rátalál a nagy szerelem! Amit ma olvastam, az nem ilyen. Mélységesen egyet értek vele! Ezt a kritikát Én nem fogalmazhattam volna meg, mert akkor csak az elvárásaim nagyságát emeltem volna, még ha ez nem is így van, akkor is.

A blog bejegyzés, a cikk írója: Shogun

A bejegyzés az smpixie.com oldalról származik, megjelent 2012. 08. 06-án.

"Matematika szuboknak

Pontosabban FÉRFI SZUBOKNAK!

Újabban elég ritkán írok blogot, mert nagyon leköt a saját kis boldog világom:-)
Férfiakon meg még ritkábban gondolkozom el, mivel 100 százalékosan hetero beállítottságú vagyok.. de néhány napja egy privát beszélgetésben megint felmerült ez a kérdés, és már sokadszorra gondolkodtam el azon, mitől olyan sok a sikertelen, csalódott szub férfi.

Nemrég felhomályosítottak arról is, hogy itt a pixin meglehetősen aszimetrikus az ivararány ...megtudtam ( és ezen rendesen meg is lepődtem, mert eddig én még nem éreztem) , hogy a férfiak létszáma többszöröse is lehet a nőkhöz képest. Elismerem, ez valóban jelenthet némi hátrányt:-(
Tehát a sima matematika férfiellenes..(mitöbb: férfigyűlölő:-)

Aztán beugrott, hogy a fizetős dominák "ismerősei" nagy átlagban messze meghaladják a nem fizetős domináns nőkét.. vajon miért?
És vajon miért nem sikerül megtalálniuk ezeknek a lelkes domináknak (a nem anyagiasoknak) ennyi temérdek pasiból a számukra megfelelő férfi szubot?
És ki kit keressen először, és hogy szólítsa meg, hogy viselkedjen vele.. stb... .ha már a részleteknél járunk. Miért inkább az anyagisa dominákra hajtotok, és miért nem a nem fizetősekre? (semmi bajom az anyagiasokkal !! félre ne értsétek.. egy igényt elégítenek ki.. de az már gáz, hogy lassan már csak ők elégítik ki !..és ennek bizony Ti férfi szubok vagytok az okai... és higgyétek el, az elszenvedői is. Nem véletlenül szaporodnak gombamód a ”pénzesek”)

Én csak a saját domináns agyamból tudok kiindulni, de szerintem az elméletem nem jár messze a valóságtól.. 
Lehet, hogy valamit nem jól csináltok..

Egyszer , még régebben, olvastam valakitől itt egy nagy igazságot, amit én magam is a kezdetektől fogva vallok: "Egy domnak a legnagyobb gyönyört az okozza, amikor egy büszke nővel törölheti fel a padlót."
Mit gondoltok, egy dominának mi okozza ? Hát ugyanez! Egy igazi, büszke férfi..(mondom: FÉRFI!)..és nem egy mindenki lábtörlője! 
Miért kell mindenkivel alázatoskodni?..mindenkit "lájkolni"?..miért vágytok mindenki szolgálatára.. miközben elfelejtitek, hogy férfiak vagytok, és nem bábok?!
Így, ezzel a hozzáállással legfeljebb fizet(het)tek azért, hogy mindig más domina csizmájáról nyaljátok le a port, és ha mázlitok van, rendesen el is seggelnek (pénzért) néhányatokat.. de aztán kidobnak, és verhetitek ki magatoknak... mert ugye, itt szex az nem jár. Nem is beszélve arról, hol hol van ettől még a lélek birodalma?..amiért csinálnátok!..amiért igaznak és kielégítőnek élhetnétek meg a játékot!

Higgyétek el, hogy alapjaiban a bdsm sem más, mint a normális emberek közötti (pár)kapcsolat, egy genetikailag tudatalatti szinten meghatározott (mégpedig kiirthatatlanul) férfi -nő szerep.. legfeljebb a hálószbában ..ill. egynémely játékban van ettől "furcsa elhajlás"..

A nő mindig, és minden körülmények között nő marad! És halálosan unják azokat a pasikat, akikben semmi tartás és semmi büszkeség nincsen.. hát ezért kellene a szub pasiknak is férfiaknak maradniuk.

Ha én szub lennék, tuti,, hogy egyetlen nőre (dominára) hajtanék.. és addig nem esnék hasra senki előtt, míg nem érzem, hogy én vagyok minden vágya, hogy kizárólag velem foglalkozzon, és csak engem lásson.. és próbáljon megismerni, megérteni, és a kedvemet keresse.. a közös örömünket.
Igaz,ha ezt megtalálnám valakiben ,akkor beadnám a derekamat, és "lefeküdnék neki"..hiszen egy szub ezt keresi.. de az út , a tálalás baromira nem mindegy!

Nem a szépség , és nem a farok méret az.. mitöbb, még csak a talpnyalási kényszer sem, amitől egy nőnek megremeg a szíve... hanem a tartás, a büszkeség, a belső kisugárzás.. az intelligencia.. az incselkedés.. az ellenkezés. Egyszerűen ez a kihívás egy dominának is!, és nem az, amikor több tucat pasi csúszik mászik a föld alatt a kegyeiért.. Főleg, ha figyelembe vesszük azt a tényt, hogy "az is csak egy " NŐ:-))….(és a „nő”-t itt és most egyáltalán nem lekicsinylően mondom.. sőt! Kevesebben ismerik és pont ezért tisztelik és szeretik nálam jobban a gyengébbik nemet:-))
(az sem véletlen, hogy sok domina férfi domot keres magának..ezt már én is megtapasztaltam régebben:)))

Nem hiszem, hogy én domináns férfi létemre élvezném, ha a kedvesemért nem kéne megküzdenem.. azért, hogy megszerezzem, és azért is főleg, hogy megtartsam.. nap mint nap.. és nagyon szívesen is teszem..!
Néha elnézem az én kis szubicámat:-))..Elképesztő egy csibész macska:-),,nem is beszélve a perverzióiról.. meg a feleseléseiről...:-))
DE az intim életében, amikor együtt vagyunk, CSAK ENGEM fogad el maga felett, és valóban kezes kisribanc.., és a világ minden öröme ott ragyog a szemében.. és értem ragyog,… és én elmondhatatlanul boldog vagyok tőle.... és... ez megfizethetetlen!!!
Véleményem szerint, az igazi szub CSAK EGY Urat vagy Úrnőt szolgál !..és csak és kizárólag neki engedelmeskedik, és csak vele beszél alázattal, és csak tőle tűr el bármit../mindnet..

Ezt kéne keresni a férfi szubokna is, tanulnia kéne női sorstársaiktól, akik okosan, érzékenyen , érzékien , tele a női lélek praktikáival és mosolyával fogják meg a keresés nem is olyan könnyű problémáját.
Mások lennének a matematikai értékek.. függetlenül az ivararányoktól..
És mindenki jobban járna (leszámítva az anyagiasokat persze.. de hogy mégegyszer jelezzem, ez a cikk nem ellenük irányul)

Vedd már tudomásul, hogy bármelyik oldalon is állsz, EMBER VAGY! Férfi, vagy nő, domináns vagy szub.. egyre megy..

EMBER, akinek pechére, vagy szerencséjére (?) különleges , titkos és sokszor tiltott vágyai vannak.. és csak a megfelelő TÁRS kell hozzá, hogy megélje a szenvedélyét, és kiteljesedjen az élete!"

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bdsm-domina.blog.hu/api/trackback/id/tr274760104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása