Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ez a blog már létezett, azonban nem itt és nem így. Talán itt egyszerűbb lesz. Talán!

tükörblog

Friss topikok

  • Latexfiú: Meséljen kedves Úrnő mire vágyik!? :) (2017.05.02. 15:23) Az amikor
  • Ekynox: Tisztelt Úrnő! Most találtam rá erre az oldalra és erre a blogra. Tetszik ez a vágy le írás és ... (2014.04.21. 16:25) Hogy mire vágyok most?
  • Slevi: Erôt és kitartást kivánok én is sikeredhez illetve szeretem,hogy feltetted a Bdsm szótárt. (2013.04.21. 09:05) Mondtam, hogy változik az életem?
  • seraced: Jó ez a kép. Ha gondolod nézd meg a blogomat. (2013.04.01. 21:57) Mára elég ennyi...
  • Slevi: Pillanatnyilag kellemes húsvéti ünnepet kivánok! (Osho szerint is nagyon fontos,hogy a jelenbe élj... (2013.03.30. 10:52) tervezek és tervezek

2012.08.09. 11:19 Úrnő

Chére fée

Vegyes érzéseim vannak. Az apartman, az nagyon jó volt, és meleg. Piros-fehér-fekete. Tényleg minden igényt kielégít!

K. tegnap is -mint bármikor máskor-, kifogástalan megjelenéssel, és modorral várt. Kedves, és nyugodt. Néha úgy érzem, hogy túl szeleburdi vagyok mellette, vagy talán csak túl szőke, nem tudom. Élvezem az intelligenciáját, az akcentusát, a figyelmét.

K. más mint amit megszoktam. Tudomásul vette,hogy nem akarok párkapcsolatot, és mégis, viselkedése alapján még sem tudok úgy tekinteni rá mint egy egyszerű szolgára.

Ki hallott már olyat, hogy ölelve alszok el? Ki hallott már olyat, hogy engedem neki azt, hogy bármikor hozzám érjen? Az egész -szinte-, úgy néz ki, mint egy normális kapcsolat, csak van benne egy kis kötél, egy nyakörv, egy kis karmolás, és kiváló orális szex, és egyoldalú orgazmusok. Az, hogy első alkalommal megdugattam magam, azóta nem fordult elő. És nem is érdekel, hogy elélvez vagy nem (ez utóbbi valósul meg), ÉN viszont igen. Többször is, és kijelenthetem, hogy az utóbbi idők, az elmúlt pár év legnagyobb orgazmusát éltem meg tegnap este. Hogy ez milyen? Olyan, hogy elvesztem a fejem. Sikongatok, követelek, irányítok, de tudatosság nincs benne. Még amikor a hüvelyem másodpercekig remeg, én pedig minden remegésnél tovább nyögdécselek sem vagyok ott, csak átadom magam az élvezetnek, az érzésnek. Aztán kinyitom a szemem és rácsodálkozok a világra, hiszen tudomásom sincs a környezetemről, a partneremről, vagy bármi egyébről. Most sem érdekelt közben, hogy harapok, karmolok, és az sem, hogy szinte háton fekve töltöm a legtöbb időmet és élvezkedek a nyelve és keze által. Nem érdekeltek a sztereotípiák, még azok sem, amiket én határoztam meg és állítottam fel, és élveztem, hogy a talpamtól a homlokomig végig cirógat, és csókolgat. Kinek engedek én meg ilyet egyébként? Miért engedem neki, hogy megöleljen, és miért simultam hozzá ölelve reggel, a lábommal teljesen magamhoz húzva őt? Miért jelent élvezetet a szeme, az arca, a pillantásai?

Meg vagyok lepve önmagam viselkedésén. Nem csalódtam magamban, csak hasonlít a szituáció a párkapcsolatban megélt BDSM élményeimre, és mégsem az. Ez valahogy új, más, és nagyon jó. Lehet, hogy a hiányos kommunikációs készlet, ami rendelkezésünkre áll, kihívást jelent nekem? Ezért tetszik annyira, mert kommunikáció nélkül is értek mindent és érzem őt? Azt akarom, hogy minden percben, minden pillanatban vágyakozzon utánam! Azt akarom, hogy ne mellettem akarjon lenni, hanem előttem térdelni! Azt akarom, hogy pincsim legyen, aki szavak nélkül érti a kívánságaim!

Kívánom! Elég, ha csak rágondolok, és szó szerint éhesen rándul össze a puncim.

Őszintén szeretném össze ereszteni egy másik szolgámmal -ha lenne-, és kíváncsi vagyok a reakciójára. Pláne ha meglátja, hogy mennyivel ridegebben, parancsolóbban, elutasítóbban szoktam viselkedni másokkal!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bdsm-domina.blog.hu/api/trackback/id/tr564760092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása