Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ez a blog már létezett, azonban nem itt és nem így. Talán itt egyszerűbb lesz. Talán!

tükörblog

Friss topikok

  • Latexfiú: Meséljen kedves Úrnő mire vágyik!? :) (2017.05.02. 15:23) Az amikor
  • Ekynox: Tisztelt Úrnő! Most találtam rá erre az oldalra és erre a blogra. Tetszik ez a vágy le írás és ... (2014.04.21. 16:25) Hogy mire vágyok most?
  • Slevi: Erôt és kitartást kivánok én is sikeredhez illetve szeretem,hogy feltetted a Bdsm szótárt. (2013.04.21. 09:05) Mondtam, hogy változik az életem?
  • seraced: Jó ez a kép. Ha gondolod nézd meg a blogomat. (2013.04.01. 21:57) Mára elég ennyi...
  • Slevi: Pillanatnyilag kellemes húsvéti ünnepet kivánok! (Osho szerint is nagyon fontos,hogy a jelenbe élj... (2013.03.30. 10:52) tervezek és tervezek

2012.08.16. 23:21 Úrnő

Dezz és M.

A szerdám egy rohanás volt. Meg volt beszélve számtalan találkozó, ami közül az kettő elmaradt. Az egyik ráadásul úgy, hogy az illető nem is szólt róla, bár ha őszinte akarok lenni, akkor egyáltalán nem bánom. Rohanásos nap, vonatkéséssel, áh, nem. Nem lett volna jó, ha találkozom az illetővel.

Dezz: pár napja kezdtünk beszélgetni-levelezni a pixie-n, köszönhetően annak a pixie-s blogbejegyzésnek, amit ide be is linkeltem. Volt időm, így találkoztunk. Szeretem ha valakinek mosolygós a szeme, ha valaki többet villantja ki a fogát, mint ahányszor zárva van a szája. Nyugodt, és vidám ember, jó volt vele találkozni. Menet közben csatlakozott hozzánk M.

M. nő, domina, aki tanácsért fordult hozzám, mert bár nem hivatásos, csinos és szép nő, mégsem képes megfelelő és normális subot találni magának. Tanácsot kért, hogy mit változtasson, tudni akarta, hogy mit ront el, hogy hogyan tudná kiszámíthatóbbá tenni az egész BDSM kapcsolatait.

Én szinte csak egy dolgot tudtam tanácsolni neki: legyen dominánsabb mint eddig. Azért domina, mert ő van a kapcsolat középpontjában. Felelősséget vállal, odafigyel és irányít. Ő viszont nem ilyen. Ő nem csak meghallgatja, meg is szívleli, hogy az a szolga személy akivel kapcsolatot alakít ki mit szeretne, mik a vágyai, mi az ami élvezetet okoz neki. Majd találkozó alatt, ezeket végig is játsza velük. Ez nekem furcsa. Én is szívesen meghallgatom a másikat, de amikor játszok, akkor ezek a vágyak és álmok nem számítanak. Az számít, ami Én éppen aktuálisan és pillanatnyilag akarok. Természetesen tiszteletben tartom a szolgáim tabuit, de azzal is tisztában vagyok, hogy feszegethetem  határokat. Pont ezért jó, ettől játék, ettől élvezem, mert ÉN vagyok az, akinek az igényei kielégítésre kerülnek. M. furcsa nő, és igazán kíváncsi vagyok, hogy mit tud hasznosítani a tanácsaimból!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bdsm-domina.blog.hu/api/trackback/id/tr964760067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása