Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ez a blog már létezett, azonban nem itt és nem így. Talán itt egyszerűbb lesz. Talán!

tükörblog

Friss topikok

  • Latexfiú: Meséljen kedves Úrnő mire vágyik!? :) (2017.05.02. 15:23) Az amikor
  • Ekynox: Tisztelt Úrnő! Most találtam rá erre az oldalra és erre a blogra. Tetszik ez a vágy le írás és ... (2014.04.21. 16:25) Hogy mire vágyok most?
  • Slevi: Erôt és kitartást kivánok én is sikeredhez illetve szeretem,hogy feltetted a Bdsm szótárt. (2013.04.21. 09:05) Mondtam, hogy változik az életem?
  • seraced: Jó ez a kép. Ha gondolod nézd meg a blogomat. (2013.04.01. 21:57) Mára elég ennyi...
  • Slevi: Pillanatnyilag kellemes húsvéti ünnepet kivánok! (Osho szerint is nagyon fontos,hogy a jelenbe élj... (2013.03.30. 10:52) tervezek és tervezek

2012.09.06. 13:52 Úrnő

Szürke ötven árnyalata 1.

Mivel e-book-ként olvasom, nem tudom meghatározni, hogy hányadik oldalon járok, 37% 12. fejezet. Eddigi ítéletem szerint:

Anastasia egy naív, szájrágós picsa, akinek nem valós orgazmusai vannak. Vagy más így éli meg, mert akkor nálam van a hiba.

Christian: akinek mindig vonalba egyenesedik a szája, perceken belül képes skizofrén hangulat változásokra, és egyébként sem olvasható az arcáról semmi.

Ó és szegény Christian pedig sub volt egy nőnek pár évig, és ez mindent megmagyaráz miért olyan beteg! Áh feldühít, hogy ezt akarják kihozni belőle! De az most nem betegség, hanem élvezet, ha ezt "vissza adja" egy nőnek. Miért nem lehet elfogadni, hogy élvezetes, előremutató, és igenis hasznos lehet valaki számára egy dom vagy egy domina?

A véleményem ezek alapján, hogy szánalmasan gagyi a könyv, és még Agatha Christie könyvei, amit a ponyvába sorolnak, sokkal érzékletesebb, szebb, élvezhetőbb. Borzalmasan gagyi kifejezések, egyszerű és ostoba nyelvezet. Vázlat alapján egy sokkal jobb könyvet lehetett volna írni. Az első pár fejezet után kifejezetten úgy gondoltam, hogy tizenéveseknek készült, bár a Harry Potterből kiindulva, még nekik sem. Bosszantóan rossz kifejezések, érzelmek nélküli leírások, semmi átvezetések. Néhol kicsit jobb, néhol egyenesen pocsék. Anastasia gondolatmegjegyzései körülbelül tíz éves lány szintjén állnak: Szent szar! Igen, én pontosan így gondolom! Mert ez nagyon az! És miért nincs kifejtve, hogy miért is fontos és lényeges, hogy a fogkeféjét használja, hogy az alsónadrágját veszi fel? Mert gondolatnak jó, de nincs kifejtve. Így csak egy lényegtelen megjegyzés, ami a BDSM-hez távol álló embernek semmit sem mond!

Eddig nem éreztem, hogy kicsit is közelebb hozná az átlag olvasót a BDSM gyönyörű világához. Inkább csak erősíti az egyébként fölösleges sztereotípiákat! A BDSM rossz, szegény férfi azért lett "ilyen", és szegény lány mennyire szenved, hogy kiszolgálja egy beteg perverz fasz igényeit. Merthogy pontosan ezeket a gondolatokat közvetíti!

Kíváncsi vagyok, hogy változni fog-e ez a véleményem a könyv végére.

Valószínűleg csak azért best seller, amiért vannak benne, nem túl érzékletesen és nem is valósághűn leírt szexuális jelenetek. Ráadásul pont annyira egyszerű, hogy ki lehessen rakni a boltok polcaira, és ne legyen ciki egy átlag embernek, egy átlag "csajszinak" olvasni ezt. Nem vagyok sub, nem vagyok mazo, de általában az ilyen történetek hatással szoktak lenni rám. Hát ez nincs. Egy kicsit sem. Hogy valaki ezért regisztrál a pixie-re? Áh...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bdsm-domina.blog.hu/api/trackback/id/tr854759140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása