Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ez a blog már létezett, azonban nem itt és nem így. Talán itt egyszerűbb lesz. Talán!

tükörblog

Friss topikok

  • Latexfiú: Meséljen kedves Úrnő mire vágyik!? :) (2017.05.02. 15:23) Az amikor
  • Ekynox: Tisztelt Úrnő! Most találtam rá erre az oldalra és erre a blogra. Tetszik ez a vágy le írás és ... (2014.04.21. 16:25) Hogy mire vágyok most?
  • Slevi: Erôt és kitartást kivánok én is sikeredhez illetve szeretem,hogy feltetted a Bdsm szótárt. (2013.04.21. 09:05) Mondtam, hogy változik az életem?
  • seraced: Jó ez a kép. Ha gondolod nézd meg a blogomat. (2013.04.01. 21:57) Mára elég ennyi...
  • Slevi: Pillanatnyilag kellemes húsvéti ünnepet kivánok! (Osho szerint is nagyon fontos,hogy a jelenbe élj... (2013.03.30. 10:52) tervezek és tervezek

2012.09.07. 22:01 Úrnő

bizonytalanság

Nem szeretem ezt az érzést, de mégis napok óta kerülget. Sokszor sikerül elűznöm, de mindig visszatér. Finoman, alattomosan, ahogy most is. 

Bizonytalan vagyok mindenben most. Amit máskor olyan határozottan tudok és érzek, nincs meg! Eltűnik! Mások hatnak rám, a BDSM hiánya, a megfelelő partner hiánya. K.-tól is el kell búcsúznom, és még csak nem is az ő vagy az én hibámból. Nincs hibás. Ő egy édes kincs marad, ő képes mosolyt csalni most is az arcomra!

Amikor azt mondom, hogy  többet kell magammal foglalkoznom azt teljesen határozottan érzem. Magányra van szükségem! Egyedül létre, hogy tudjak gondolkodni mindenen. Azon, hogy mit akarok, célokat és jövőképet akarok! Egy szolgát akarok, kompromisszumok nélkül. Szükségem van a BDSM-re, viszont kezdem komolyan úgy érezni, hogy valóban egyedül veszem komolyan ezt a játékot! Mert amikor azt mondom, magammal kell foglalkoznom, akkor mint dominával és mint domina vágyaimmal is foglalkoznom kell. Vágyak, amik nem kerülnek kielégítésre. Amennyi igen az kevés! Nem, nem ellentmondás, hogy magány, és egy sub. A subra esetenként szükségem van! Pardon. Lenne, ha lenne megfelelő!

Hányszor írtam le az elmúlt pár hétben, hogy amit kapok az kevés? Hogy birtokolni akarok, kompromisszumok nélkül?

Mostanában úszás közben tudok a legjobban gondolkodni. Ahogy teszem a köröket, érzem a dühömet! A tehetetlenség dühe! A sok nyafogásé, kifogásé, és hazugságé, amit nyáron végig hallgattam-olvastam levelekből, chatekben! A vágyak, és a korlátok! Haragszom azért, mert nem képesek az őszinteségre! Meg vannak a vágyak? Én pedig bőven elegendő vagyok egy fizetős-domina által nyújtott szolgáltatások erejéig? Hallgassam, mennyire nincs pénz semmire? Vagy, hogy mennyire nem megértő és prűd a partnere-felesége-akárkije?

Szenvedés az egész. A subok részéről, és részemről, mint domina részéről is! Ezért vagyok hát bizonytalan. Remek jelentkezők, csak... és a csakoknál kezdődik mindig a probléma! Elég volt! Nem akarok bizonytalanságot. Egyenes és őszinte embereket akarok. K. féle embereket akarok, sokat! Miért nincs itt ilyen?

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bdsm-domina.blog.hu/api/trackback/id/tr554762150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása