Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ez a blog már létezett, azonban nem itt és nem így. Talán itt egyszerűbb lesz. Talán!

tükörblog

Friss topikok

  • Latexfiú: Meséljen kedves Úrnő mire vágyik!? :) (2017.05.02. 15:23) Az amikor
  • Ekynox: Tisztelt Úrnő! Most találtam rá erre az oldalra és erre a blogra. Tetszik ez a vágy le írás és ... (2014.04.21. 16:25) Hogy mire vágyok most?
  • Slevi: Erôt és kitartást kivánok én is sikeredhez illetve szeretem,hogy feltetted a Bdsm szótárt. (2013.04.21. 09:05) Mondtam, hogy változik az életem?
  • seraced: Jó ez a kép. Ha gondolod nézd meg a blogomat. (2013.04.01. 21:57) Mára elég ennyi...
  • Slevi: Pillanatnyilag kellemes húsvéti ünnepet kivánok! (Osho szerint is nagyon fontos,hogy a jelenbe élj... (2013.03.30. 10:52) tervezek és tervezek

2012.09.08. 10:38 Úrnő

Kicsi a világ.

Nincs titok, nyaralok. Tó parton, kissé félre eső helyen. Pár száz méteres magánút vezet ide, és ráadásul zsákutca. Kevés autó jár erre. Éppen ezért figyeltem fel a minap egy fehér autóra. Úszni indultam, egy pár az autó végében, háttal nekem, ölelkezett. Megleptem őket, ahogy melléjük értem. És mit látok? A nőnek össze van kötve a keze! Mosolyogtam rajta, ők zavarba jöttek, bár tényleg csak egy pillantást vetettem rájuk. És mit hallok kicsivel arrébb? Egy erélyesebb férfi hangot, hogy "nem ezt beszéltük meg".

Nos kérem, a dolog megfejtése egyszerű. félre eső út, feltételezte, hogy a kutya se jár arra, de mégis benne van, hogy még is. A nőnek hiába volt összekötve a keze, a férfi nyakában lógott, tehát nagyon lightos BDSM események zajlottak. Vagy csak zajlottak volna, de én eléggé megzavartam az eseményeket. Pedig valószínűleg, ha tisztában vannak vele, hogy domina vagyok, csak nevetnek az egészen.

Nagyon le akartam ezt írni, de aztán elfelejtettem, és a ma reggeli, kiadós sétám után jutott eszembe. Kicsi a világ!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bdsm-domina.blog.hu/api/trackback/id/tr904762669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása