Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ez a blog már létezett, azonban nem itt és nem így. Talán itt egyszerűbb lesz. Talán!

tükörblog

Friss topikok

  • Latexfiú: Meséljen kedves Úrnő mire vágyik!? :) (2017.05.02. 15:23) Az amikor
  • Ekynox: Tisztelt Úrnő! Most találtam rá erre az oldalra és erre a blogra. Tetszik ez a vágy le írás és ... (2014.04.21. 16:25) Hogy mire vágyok most?
  • Slevi: Erôt és kitartást kivánok én is sikeredhez illetve szeretem,hogy feltetted a Bdsm szótárt. (2013.04.21. 09:05) Mondtam, hogy változik az életem?
  • seraced: Jó ez a kép. Ha gondolod nézd meg a blogomat. (2013.04.01. 21:57) Mára elég ennyi...
  • Slevi: Pillanatnyilag kellemes húsvéti ünnepet kivánok! (Osho szerint is nagyon fontos,hogy a jelenbe élj... (2013.03.30. 10:52) tervezek és tervezek

2012.09.08. 18:29 Úrnő

Változások

Érdekes dolgot tapasztaltam. Miközben úgy gondolom, hogy hozzám a 38 éves is túl sok, mert kevésbé színesek, hiányzik az életöröm, és túlzottan érezni a mindennapi fásultságot, van pár idősebb ember, aki mostanában a szó szorosabb értelmében felkeltette az érdeklődésemet!

Kettő személyesen, egy a pixie-n.

A pixie-n író ember, 48 éves és (szerencsére), az ország másik végében lakik. Jó sok száz kilométerre tőlem. Hogyan tudott érdekessé válni számomra? Azzal, hogy első levelében teljesen és totálisan felfedte magát, kilétét, arcát, foglalkozását, életét. Aztán későbbi levelében egy kellemes, bizsergető leírást tett, a blogolvasás "érzéseiről". Nem tudom miért indítja el a fantáziámat, nem tudom miért érdekes számomra ő.

A másik két személy mindkettő elmúlt 60 éves. Az egyik egy hihetetlen módon karban tartott testű, feszes, egészséges ember, kiváló tartással, intelligenciával. Tudom róla, hogy volt szeretője, tőlem alig pár évvel idősebb, és ezen nem csodálkozom. A minap rátekintettem, és hirtelen megkívántam. Szolgámnak akartam, amitől zavarba jöttem. Láttam magam előtt ahogy előttem térdel. Hallani akartam ott, hogy kimondja az ő hangján, a szemembe: igen, Úrnőm! A másik személy pedig egy pocakos, viszont mindig alázatosan viselkedő, megnyerő és jó megjelenésű úriember. Mosolygós, jó kedélyű, hihetetlenül intelligens férfi. A képzeletem szerint a lábaimat, a talpamat masszírozza, miközben a szemembe néz és mosolyog. És árasztja bókjait mint mindig.

Megdöbbenek ezeken. Megdöbbenek magamon. Változom. De ennyire? Természetesen nem fogok túl lépni az általam megszabott határokon, és egyik férfinak sem fogok felajánlani semmit! A pixie-n levelező hím elszórakoztat, és ez jó!

Lehet, hogy csak megéreztem az idősebb emberek komolyságát? Azt, amit képtelenség saját korosztályomtól elvárni?

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bdsm-domina.blog.hu/api/trackback/id/tr764763436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása