Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ez a blog már létezett, azonban nem itt és nem így. Talán itt egyszerűbb lesz. Talán!

tükörblog

Friss topikok

  • Latexfiú: Meséljen kedves Úrnő mire vágyik!? :) (2017.05.02. 15:23) Az amikor
  • Ekynox: Tisztelt Úrnő! Most találtam rá erre az oldalra és erre a blogra. Tetszik ez a vágy le írás és ... (2014.04.21. 16:25) Hogy mire vágyok most?
  • Slevi: Erôt és kitartást kivánok én is sikeredhez illetve szeretem,hogy feltetted a Bdsm szótárt. (2013.04.21. 09:05) Mondtam, hogy változik az életem?
  • seraced: Jó ez a kép. Ha gondolod nézd meg a blogomat. (2013.04.01. 21:57) Mára elég ennyi...
  • Slevi: Pillanatnyilag kellemes húsvéti ünnepet kivánok! (Osho szerint is nagyon fontos,hogy a jelenbe élj... (2013.03.30. 10:52) tervezek és tervezek

2012.09.11. 07:20 Úrnő

Reggel és a póráz

Már megint ezek a reggeli séták!:) Imádom az őszt, a színeivel, illataival, a melegével és hidegével együtt! Még mindig nem otthon vagyok. A ház előtt tó, mellette erdő. Ma reggel párolgott a tó felszíne, hűvös és párás idő, az erdőben is. Sétáltam, vittem a kutyámat is. Közben élveztem a hideget, borzongató volt, mégis kellemes. Viszont most a fantáziámat is vittem magammal!:)

Soha senkinek nem akarnék olyat okozni, ami betegséggel járhat, így arra is ügyelek, hogy ne fázzon meg senki amikor kiszolgáltatja magát nekem. Most mégis valahogy izgató képként ott táncolt a gondolat, hogy milyen remek fák vannak itt. Buja aljnövényzet, és minden párás. Gyönyörű lenne ott egy férfi felkötött kezekkel, ezzel a hűvös-párás levegővel, és biztos libabőrrel!:) Élvezettel nézném ahogyan csupasz teste a fának feszül, hozzá ér, dörzsölődik. Kellemesen lenne körömmel végig cirógatni, néhol belecsípni, hogy meneküljön, hozzábújni, és saját bőröm melegével melegíteni! Vagy csak pórázra kötni, és kutyám helyett magammal sétáltatni? Ez nyáron nem ilyen, nem is lehet ugyanilyen! És egyébként sem volt még a természet lágy ölén BDSM élményem, amit egyszerűen pótolni kell!

Szeretem az őszt, annyira édesen hat minden érzékszervemre, inspirál, erőt ad, és nagyon mozgatja az ártatlan fantáziámat.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bdsm-domina.blog.hu/api/trackback/id/tr804767822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása