Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ez a blog már létezett, azonban nem itt és nem így. Talán itt egyszerűbb lesz. Talán!

tükörblog

Friss topikok

  • Latexfiú: Meséljen kedves Úrnő mire vágyik!? :) (2017.05.02. 15:23) Az amikor
  • Ekynox: Tisztelt Úrnő! Most találtam rá erre az oldalra és erre a blogra. Tetszik ez a vágy le írás és ... (2014.04.21. 16:25) Hogy mire vágyok most?
  • Slevi: Erôt és kitartást kivánok én is sikeredhez illetve szeretem,hogy feltetted a Bdsm szótárt. (2013.04.21. 09:05) Mondtam, hogy változik az életem?
  • seraced: Jó ez a kép. Ha gondolod nézd meg a blogomat. (2013.04.01. 21:57) Mára elég ennyi...
  • Slevi: Pillanatnyilag kellemes húsvéti ünnepet kivánok! (Osho szerint is nagyon fontos,hogy a jelenbe élj... (2013.03.30. 10:52) tervezek és tervezek

2012.09.12. 08:18 Úrnő

ismét egy szexálom

Május óta a szexuális hangot kapott álmaim száma érezhető mennyiségben növekedett. Ez azt jelenti -legalábbis számomra-, hogy kielégítetlen maradtam annyira, hogy a tudatalattim sokkal többet követeljen, és ha máshogy nem, így akarja megszerezni az élményeket!

Az éjszakai álom:

Teljesen idegen helyen voltam, mint egy kisebb hotel, személyzettel, tisztasággal, kellemes színekkel. Beléptem az épületbe, rajtam szoknyás kosztüm, előttem recepció, pult mögött egy fiatal lány, pulton kívül egy egyenruhába öltözött, bordó mellényes szintén recepciós, aki azonnal próbálkozott a kabáttal, csomaggal, hogy majd viszi ő. Én meg egy férfit bámultam aki egy kicsit távolabb újságot olvasott. Nem volt feltűnően vonzó, borostás arc, kék szemek, viszont valaki hihetetlen módon puha ajkak.

Talán még nevettem is álmomban, amikor annak a recepciós fiúnak oda szóltam: helyedre! Most is ha vissza gondolok, tényleg olyan volt mint egy lihegő kiskutya, aki örül a gazdi megérkezésének. Nos, álmomban tényleg a helyére ment!

Én pedig oda mentem a férfihoz, kitéptem a kezéből az újságot, beleültem az ölébe, és haját hátra tépve csókolni és harapdálni kezdtem a nyakát, ajkát, fülét. Közben a másik kezemmel kigomboltam a nadrágját, és ott lent, a hallban, ahol bárki járhatott, megdugtam magam a férfival. Álmomban éreztem, hogy jó méretes a pénisze, ahogy fel-le mozgok és azt kívánom, hogy mélyebben legyen bennem. Ahogy kapaszkodtam közben a nyakába, hajába, ahogy beletoltam a nyelvem a szájába. Hideg volta a bőre, én pedig forró. Élveztem a hűvös testet, miközben végig csak lovagoltam. A férfi közben hozzám sem ért. Ami élvezetet kaptam, azt elvettem. Egyszer akarta a kezét a hátamra tenni, hozzám érni, én pedig rásziszegtem, hogy ezt ne merje.

Élveztem, hogy mások látnak. Talán kettő vagy három pár állt, és végig nézte amit csinálok. Az egész végén fogalmam sincs honnan elővettem egy nyakörvet, ráadtam a férfira, pórázzal és négykézláb vezettem el onnan. Ahhoz képest, hogy befelé, felfelé indultunk, egy képi ugrással az utcán voltunk, és felébredtem. Amit roppant módon sajnálok, mert kielégületlenséget és űrt hagyott maga után ez az álom!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bdsm-domina.blog.hu/api/trackback/id/tr444771518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása