Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ez a blog már létezett, azonban nem itt és nem így. Talán itt egyszerűbb lesz. Talán!

tükörblog

Friss topikok

  • Latexfiú: Meséljen kedves Úrnő mire vágyik!? :) (2017.05.02. 15:23) Az amikor
  • Ekynox: Tisztelt Úrnő! Most találtam rá erre az oldalra és erre a blogra. Tetszik ez a vágy le írás és ... (2014.04.21. 16:25) Hogy mire vágyok most?
  • Slevi: Erôt és kitartást kivánok én is sikeredhez illetve szeretem,hogy feltetted a Bdsm szótárt. (2013.04.21. 09:05) Mondtam, hogy változik az életem?
  • seraced: Jó ez a kép. Ha gondolod nézd meg a blogomat. (2013.04.01. 21:57) Mára elég ennyi...
  • Slevi: Pillanatnyilag kellemes húsvéti ünnepet kivánok! (Osho szerint is nagyon fontos,hogy a jelenbe élj... (2013.03.30. 10:52) tervezek és tervezek

2012.09.13. 14:43 Úrnő

finom BDSM álmok

Ha nem lett volna elég a tegnapi álom, akkor most alaposan kontrázott a tudatalattim.

Ez az álom felkavaró volt, heves, mély, és izzadva ébredtem úgy, hogy a paplant a lábaim közé szorítottam.

Éreztem magam alatt az ágy (nem amin feküdtem) szövetének durvaságát. Meztelen testtel feküdtem rajta, a bőrömet szúrta, dörzsölte a kemény anyag. Hason feküdtem, a mellemnek nem esett jól, hogy ahogy a súlyom ránehezedett. Ekkor egy férfi ért a hátamhoz. A nyakamtól lefelé húzta végig a kezét, cirógatva és simogatva. Éreztem, az én bőröm forróságát, az ő keze hidegét. Amikor leért a fenekemhez, ott egyik kezével a farpofa egyik végét simogatta, masszírozta, a másik farpofát pedig csókolta és harapdálta. Ez felingerelt annyira, hogy megfordultam, a nyakába kapaszkodtam, és alá igazítottam magam. Egyik lábam előre nyújtva, a másik a nyakában, belekarmoltam az oldalába, és egy rántással magamba húztam. Hihetetlen intenzív volt az érzés, nem volt kis pénisze! Miközben a fejem mellett támaszkodik a két karján, én harapom őt, csípkedem, karmolom és nyalogattam. Még talán a sós izzadtságot is éreztem a számban. Irányítottam a fenekét fogva a dugás ütemét, ami inkább volt vad, fájdalmasan mély, mint gyenge szeretkezés.

Ekkor az egyik számomra legizgatóbb dolgot éreztem, hogy a kinyújtott lábomat, valaki finoman csókolni, simogatni, nyalogatni kezdte, és haladt egyre feljebb a combomon. A simogató, csiklandó érzés, és a kemény dugás együtt, megrázó élmény lehet, álmomban mindenesetre az volt.

Megfordultam, a férfit aki eddig dugott szintén átrántottam magammal, így már háton feküdt, én pedig fölött. Érdekes módon arcok nem voltak, nem emlékszem rájuk, a nyaka és ajkai még igen, de a többi lényegtelen volt. Ismeretlen, nem társítottam senkit hozzá.

Persze az álmok minden átmenet nélkül változhatnak, hiszen akárcsak tegnap, amikor minden ok nélkül kint voltunk, nem pedig az emeleten, most is hasonló volt. Mert az a férfi, aki háton feküdt, én meg rajta ültem, meg volt kötözve. A feje fölé nyújtott és megfeszített, csuklóban össze kötött kezének izmai szépen rajzolódtak ki, ahogy a péniszében ültem. Szinte kapaszkodott a kötelekbe, és pattanásig feszült a teste. Csak ültem, nem mozogtam. A másik férfi, pedig ismét kezdte a lábaim, talpaim izgatását. Na igen, megint egy váltás, mert egy póráz volt a kezemben, ami eddig nem volt, és amivel a férfit egyszerűen magamra húztam. Engedtem, hogy bele bújjon a nyakamba, végig lihegte a hátam, a gerincem mentén, majd a fenekemen és fenekemben járt a nyelve. Én kéjesen előre dőltem, és a nyakörv-pórázánál fogva, felhúztam annyira, hogy megértse mit akarok. Átkarolt engem, megszorított, és análisan kezdett finoman dugni. Olyan finom érzésvolt, kezemben a póráz, aminek rántásával határoztam meg az iramot, és előttem a gyönyörű férfi test, akinek karmolásztam a bőrét, és élvezettel néztem a kéjt az arcán.

Aztán hirtelen ébredtem. Combomat erősen szorítottam össze. Az álmomban élvezetes volt az egész szexuális aktus, de hihetetlen mekkora ürességet hagyott, amikor kiszakadtam az álomból, hiszen ott éppen két férfi töltött ki, ami a valóságban nem létezett.

Ezen a fajta kielégületlenségen, amit most érzek, nem segít a maszturbálás! Pár nap és otthon vagyok, és kell egy(két) sub, akin kiélhetem és megélhetem ezeket.

Vagy szólok K-nak, hogy jöjjön el hozzám hétvégére. De ha ezt megteszem, haragudni fogok magamra!


Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bdsm-domina.blog.hu/api/trackback/id/tr394775033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása