Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ez a blog már létezett, azonban nem itt és nem így. Talán itt egyszerűbb lesz. Talán!

tükörblog

Friss topikok

  • Latexfiú: Meséljen kedves Úrnő mire vágyik!? :) (2017.05.02. 15:23) Az amikor
  • Ekynox: Tisztelt Úrnő! Most találtam rá erre az oldalra és erre a blogra. Tetszik ez a vágy le írás és ... (2014.04.21. 16:25) Hogy mire vágyok most?
  • Slevi: Erôt és kitartást kivánok én is sikeredhez illetve szeretem,hogy feltetted a Bdsm szótárt. (2013.04.21. 09:05) Mondtam, hogy változik az életem?
  • seraced: Jó ez a kép. Ha gondolod nézd meg a blogomat. (2013.04.01. 21:57) Mára elég ennyi...
  • Slevi: Pillanatnyilag kellemes húsvéti ünnepet kivánok! (Osho szerint is nagyon fontos,hogy a jelenbe élj... (2013.03.30. 10:52) tervezek és tervezek

2012.09.19. 00:03 Úrnő

Semmi közöd hozzá

Fogalmam sincs mikor hallottam ezt a kifejezést utoljára!

Ma találkoztam egy édespofával, aki ezt a fentebbi mondatot mondta arra a kérdésemre, hogy hány éves is vagy? Tudom, abszurd, hogy tetszik, de valószínűleg azért, mert egyszerűen nem vagyok hozzá szokva, hogy ilyet mondjanak nekem!:) Ahogy ahhoz sem vagyok, hogy a beszélgetőpartnerem kicsit -túl- sokat beszél. Én vagyok többnyire az, aki hallatja a hangját, aki csacsog, és talán élvezem is, mert most is nehéz volt megállnom, hogy hallgassak is! Mindenesetre, ennek az édespofának biztos, hogy kihívást jelent hallgatni!

Viszont mosolyt csal az arcomra, és sok dologban Nadéra emlékeztet. Élvezet egy ilyen ember számomra, ami a vágyaimat erősíti, és fokozza a játékra való kedvemet! Azt érezhetem, amit BDSM életem kezdetén, hogy igazi macska-egér játék lehet ez. A büszkeség az nagy úr. Azzal dacolni pedig játékteret ad nekem! :)

A tegnapi találkozóm alkalmával egy ártatlan, szép szemű embert ismerhettem meg. Érdekes személyiség, aki zavarban van, félénk és bátor egyszerre. Tudom, hogy azonnal és maradéktalanul teljesítené bármilyen kívánságomat. Bizonytalan magában és mégis bizalommal viseltet irántam. Ami máskor hátrány, az optimizmusom, a folytonos mosoly és jó kedv, segített neki. Meg kell mondjam, hogy ellenállhatatlan vágyat éreztem, hogy játszak vele. Ezért kis verbális évődés, hogy ha kíváncsi valamire, akkor kérjen meg, hogy válaszoljak. Élveztem, hogy nehezíthettem ezt az apró feladatot. Élvezettel néztem a zavarát, ahogyan mindig is élveztem és élvezem, ha mások zavarban vannak a jelenlétemben. Hogy ezt kihasználom? Igen. Ki. És?

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bdsm-domina.blog.hu/api/trackback/id/tr764787069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása