Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ez a blog már létezett, azonban nem itt és nem így. Talán itt egyszerűbb lesz. Talán!

tükörblog

Friss topikok

  • Latexfiú: Meséljen kedves Úrnő mire vágyik!? :) (2017.05.02. 15:23) Az amikor
  • Ekynox: Tisztelt Úrnő! Most találtam rá erre az oldalra és erre a blogra. Tetszik ez a vágy le írás és ... (2014.04.21. 16:25) Hogy mire vágyok most?
  • Slevi: Erôt és kitartást kivánok én is sikeredhez illetve szeretem,hogy feltetted a Bdsm szótárt. (2013.04.21. 09:05) Mondtam, hogy változik az életem?
  • seraced: Jó ez a kép. Ha gondolod nézd meg a blogomat. (2013.04.01. 21:57) Mára elég ennyi...
  • Slevi: Pillanatnyilag kellemes húsvéti ünnepet kivánok! (Osho szerint is nagyon fontos,hogy a jelenbe élj... (2013.03.30. 10:52) tervezek és tervezek

2012.10.04. 19:48 Úrnő

Nem mind arany ami fénylik.

Csak BDSM kapcsolataim vannak már egy ideje. Csak úgy közeledek egy férfihoz, hogy sub, és csak úgy engedek magamhoz közelíteni, hogy dominaként tekintenek rám. Gondoltam, itt van a menzeszem mindjárt, kellene pótolni a hiányt, de csináljam most máshogy.

Kerestem egy olyan férfit, aki elméletileg úgy gondolja magáról, hogy nagyon jó szexuális adottságokkal rendelkezik. Szigorúan titkolni akartam, hogy domina lennék, és úgy gondoltam próbáljuk ki ezt az idegennel szexelek egyet dolgot.

Hát, borzalmas volt. Rossz, vacak, gáz. A legrosszabb talán saját érzéketlenségem volt. Simogat? Oké. Melleimet markolássza? Nem szeretem, de oké. Ő irányít nem én. Orális készségei K. után borzalmasan rossz. Nem volt kedvem megcsókolni sem, bár szép szája, szép szeme, és szép teste volt. Nos ez, hogy szép test, ez messzemenőkig nem érdekel. Sőt. Nem szeretem az ilyen kigyúrt egyedeket. Majdnem elzavartam, amikor óvszer nélküli dugást emlegette. Napersze! Azért vigyázok annyira magamra, hogy egy idegennek megengedjem, hogy óvszer nélkül megdugjon! Meg hülye is vagyok, mi?

Egyedüli jó maga az aktus volt. A pénisze szép, mérete is rendben, mégsem éreztem olyan intenzívnek. Próbáltam irányítani, de nem működött jól a dolog.

Tudom, hogy egyrészről a finom BDSM hiánya: mint a köteleim, a térdelés, az alázat hiányzott, másrészről hiába toltam oda a talpam -és saját bevallása szerint szereti is-, kb 10 másodpercig időzött a lábaimnál, és márt haladt is lejjebb. Igen, lejjebb, mert az ágyon feküdtem, ő pedig térdelt mellettem, és felemeltem a lábaim hozzá.

Másrészről az erős "szexuális csődör és macsó vagyok" kisugárzása tehet róla, amit többnyire kinevetek, nem pedig felizgat.

Végülis nem tudom, hogy ez most jó vagy rossz élmény volt-e. A konkrét "dugás" az jó volt, egyébként pedig olyannyira nem váltott ki belőlem semmit, se kívánalmat, se izgalmat, se semmit, hogy szerintem még nem is éreztem ilyet. Nedves voltam, de mindenki az ha szexuálisan közelednek nem? Áh. Nullaság.

Neki pedig biztos hiper passzívnak tűntem, de egyszerűen azt sem tudtam hogyan érjek hozzá. Simogatni nem volt kedvem, ha pedig belemarkolok az oldalába és megütöm, az valószínűleg negatívan hatott volna rá. Próbáltam úgy érezni, mint a párkapcsolataimnál, hiszen azoknak a szexuális aktusai jók voltak, de nem ment.

Szóval, még egy ilyet nem kérek! Ráadásul úgy érzem, hiba az én készülékemnél van, nem nála.

És most hiányolom igazán K.-t!

.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://bdsm-domina.blog.hu/api/trackback/id/tr734820463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bad_company 2012.10.07. 11:05:39

Értékelendő a kíváncsisága,de ha valaki ilyen kereszttel születik,ott ált. borítékolható a csalódottság egy másmilyen együttlét során..Én is voltam ilyen helyzetben,az elején még csak-csak,de az "erőszakolj meg" felhívásra hipp-hopp a libidóm megszökött,és nem akart visszajönni.. :) Így ebben a felállásban csak annyit írhatok: "hajrá K.!" :))

Úrnő 2012.10.08. 09:11:50

@bad_company: Nos talán nem tudnék olyan kategorikus lenni mint te. Élvezem a szex azon formáját is, ahol nincs irányítás, csak megtörténnek a dolgok. Átlagos, és hétköznapi.
Itt a probléma a megjátszott macsóság, a kezdeményezés, a teljes vonzódás hiánya melletti egyszerű szex. A férfiak többségének megy, nekem nem. Legalább ezt is megtudtam!:)

Köszönöm a kommentet.
süti beállítások módosítása