Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ez a blog már létezett, azonban nem itt és nem így. Talán itt egyszerűbb lesz. Talán!

tükörblog

Friss topikok

  • Latexfiú: Meséljen kedves Úrnő mire vágyik!? :) (2017.05.02. 15:23) Az amikor
  • Ekynox: Tisztelt Úrnő! Most találtam rá erre az oldalra és erre a blogra. Tetszik ez a vágy le írás és ... (2014.04.21. 16:25) Hogy mire vágyok most?
  • Slevi: Erôt és kitartást kivánok én is sikeredhez illetve szeretem,hogy feltetted a Bdsm szótárt. (2013.04.21. 09:05) Mondtam, hogy változik az életem?
  • seraced: Jó ez a kép. Ha gondolod nézd meg a blogomat. (2013.04.01. 21:57) Mára elég ennyi...
  • Slevi: Pillanatnyilag kellemes húsvéti ünnepet kivánok! (Osho szerint is nagyon fontos,hogy a jelenbe élj... (2013.03.30. 10:52) tervezek és tervezek

2012.10.08. 09:08 Úrnő

Hétvége és S.

S. nálam töltötte a hétvégét, amit alapvetően régóta terveztem, de mostanra sikerült kellően szabaddá tennem magam, hogy fogadni tudjam. Mint mindig, most sem terveztem semmit, de arra egyáltalán nem gondoltam volna, hogy ekkora beszélgetések, ennyi kérdés, és ennyi válasz lesz terítéken. Az, hogy érzem egy ideje, hogy változásra van szükségem, és kérdéseket teszek fel másoknak és magamnak is, és kísérletezem, hogy merre induljak el, eléggé meghatároz mostanában. Nos, ebből a szempontból elképesztően hasznos volt ez a hétvége, és valószínűsítem, hogy nem csak nekem, S.-nek is. Önismereti napok self-made módon.

Persze és természetesen mindig ott lógtak a levegőben a ki nem mondott utasítások, követelések izgalmai. Miért is jó nem tervezni? Mert bármelyik pillanatban mondhatok, tehetek, kérhetek olyat, ami majd másik szintre emeli az adott pillanatot. Jó érzés tudni, hogy bármit is kérhet az ember, az teljesítésre kerül. És hihetetlenül jó érzés nem élni vele. A lehetőség izgalma ott van minden percben. Ráadásul külön élvezet azok a felmerülő kívánságok és vágyak, amik nem tőlem származnak! Ráadásul olyan egyszerű ennek a férfinak leolvasni az arcáról, mintha egy piros villogó neonreklámként jelennének meg a homlokán, nos, ezek piszok jó érzéssel töltenek el. Pláne, hogy ezek, és a gyötrő vágy, a számára is egyértelmű lehetőségek tudása olyan síkra emeli a parancs és utasítás hiányának "használatát" ami több mint izgalmas. Hogy lehet élvezetes egy ki nem mondott parancs? Csak ugyanúgy mind a kimondott. Ha hasonlítani kellene olyan, mint amikor az ember gyerekkorában a karácsonyfa elkészülésére, az ajándékok fa alatti megtalálására és bontására vár. Az a napok óta fokozódó izgalom, az az ajándék meglepetésének előtti pillanatai, szinte már eufóriává fokozzák az izgalmat, ami végül azt okozza, hogy teljesen mindegy mi is az az ajándék, csodálatos és gyönyörű emlék fog maradni. Fényekkel, illatokkal, színekkel.

És mindehhez hozzátartozik a csalódás. Igen, a csalódás. Meg se forduljon senki fejében, hogy ez a rengeteg elszalasztott kívánság nem okoz csalódást! Dehogynem. Óriási csalódást! De nem azért, mert az kavarog az ember fejében, hogy "mi lehetett volna ha", hiszen minden tökéletes volt úgy, ahogyan történt. Ez a csalódás egy párhuzamos idősík, illetőleg idősíkok hiánya miatt van, ahol viszont kifejtésre, méginkább megélésre kerülnek a fentebb tárgyalt kívánalmak.

Kevés ember olyan, aki annyira türelmes, visszafogott, gondolkodó, mély mint S. Ezt, amit most hétvégén csináltam nagyon kevés ember viselte volna el. hihetetlenül büszke vagyok rá! Azért, hogy mégis megajándékozzam valamivel, annyit tettem, hogy össze kötöttem a kezét. Csak pár órára. Csak alváshoz, csak latex szalaggal, és nagyon kényelmesen.

Éjszaka volt egy olyan pillanat, amikor arra ébredtem fel, hogy rajta van a kezem a karján. Azért is lepett meg, mert nem abba az irányba fordulva szoktam aludni. Mosolyogtam egyet azon, hogy önállósította magát alvás közben a testem, és birtokba akarta venni őt, ha másként nem, hát ezzel. Elvettem a kezem, megfordultam, megöleltem a párnám, és igen, elégedetten aludtam tovább.

Borzongásos élvezettel hallgattam a vágyakat, az emlékeket, pár évvel ezelőtti találkozásunkról. Olyan részletek, amikre csak azért emlékszem, mert eszembe juttatta. Magamtól azok a lényegtelen pillanatok maradtak meg, amik inkább hangulatok. Például, amikor pár cukorszem az asztalra szóródott, és ahogyan takarította el.

Azt, hogy mennyire élvezem a komolyságát, a nyitottságát, és az önmaga és a világ felé mutatott elfogadását, szinte meg sem tudom fogalmazni. Többet fog kapni belőlem és tőlem, mint amire én magam gondoltam volna, de egyszerűen, megérdemli!

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://bdsm-domina.blog.hu/api/trackback/id/tr294826091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bad_company 2012.10.08. 12:24:24

Remélem nem veszi zokon,hogy néha bele-bele "dumálok" a blogjába,de érdekesnek tartom azt a módot,ahogyan Ön ( és kicsit kibővítve a Nők) megközelíti(k) és megéli(k) ezt a kis magukkal hozott extrát. Egyébként maga a konzekvencia általában ugyanaz, a férfiak inkább a testiségben a Nők a lélekben (elmében ha úgy tetszik) találják meg amit keresnek. Örök feszültség :)

Úrnő 2012.10.08. 18:52:30

@bad_company: Nem, nem veszem zokon. Ellenkezőleg.

Azonban nem osztom a véleményed. Azért, mert most változásra van szükségem, még nem azt jelenti, hogy ne élvezném a testiséget, hogy ne lennék hedonista és követelném magamnak a testi élvezeteket! Biztos vagyok abba is, hogy a férfiak tökéletes "eszközei" ennek.
Viszont ahhoz, hogy megtaláljam azt, milyen irányba kell haladjak a változáshoz, kérdésekre és válaszokra van szükségem. Egyedül nincs elegendő és megfelelő kérdés.
Akár veheted és értelmezheted úgy is, hogy most is eszközként használtam valakit saját céljaim elérésére.

S. feladata a szórakoztatás volt, amit maximálisan teljesített! Pontosan azt adta, amire szükségem volt.

bad_company 2012.10.08. 21:33:30

@Úrnő: Kedves Úrnő. Tiszteletem teljes tudatában,először is azt hiszem rosszul/félrevezetően fejeztem ki magam,ezt korrigálnám,ha megengedi. :) A Nőknek is szüksége van a testiségre természetesen,de náluk a lelki egyensúly (a kapcsolatban) is nagyon fontos,a férfiaknál nem annyira (persze akadnak kivételek mind a 2 oldalon,ez csak a nagy átlagolás végeredménye)
Viszont amit nem értek (idézem) "..megtaláljam milyen irányba kell haladjak a változáshoz.." Nevezzen bár földhözragadtnak,de ez számomra nem így működik. Ha változni akarok valamiben,mert nekem nem jó,akkor változom,de ez nem egy ennyire összetett és misztikus folyamat. Ha változni akarok (mert nem jó nekem valami) akkor más -meglátásom szerint- felesleges hozzá. Én tudom,hogy mi nem jó,miben akarok változni,és változom. Egy személyben. Természetesen ez csak az én véleményem,és nem bántó szándékkal írtam. Ha szabad még 1 gondolatot: izgalommal várom a köv. bejegyzést,érdekes kis metszetet mutat egy Nő életéből. :)

Úrnő 2012.10.09. 07:53:30

@bad_company: A kulcsszó elhangzott tőled! Tudod mi nem jó és min akarsz változtatni. Én nem érzem azt, hogy valami nem tetszene, csak változásra vágyom.
De mivel jónak érzek, vagy hiszek mindent, nehéz kérdés az, hogy min vagy milyen irányba változtassak. Ezért kellenek a kérdések.

bad_company 2012.10.09. 12:49:11

Kedves Úrnő..Ez felvet 1 kérdést,amit pofátlan módon fel is teszek: ha minden rendben,akkor mire ez a változási vágy? Az ok-okozat séma szerint ugye kellene okának lenni..Na de,nem is feszegetem ezt a témát,inkább sietősen elolvasom az újabb érdekes és okos gondolatokat tartalmazó új bejegyzést ;).

Úrnő 2012.10.10. 08:06:45

@bad_company: Édesem, soha nem hallottad még, hogy a nők örök elégedetlenek? :)
süti beállítások módosítása