Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ez a blog már létezett, azonban nem itt és nem így. Talán itt egyszerűbb lesz. Talán!

tükörblog

Friss topikok

  • Latexfiú: Meséljen kedves Úrnő mire vágyik!? :) (2017.05.02. 15:23) Az amikor
  • Ekynox: Tisztelt Úrnő! Most találtam rá erre az oldalra és erre a blogra. Tetszik ez a vágy le írás és ... (2014.04.21. 16:25) Hogy mire vágyok most?
  • Slevi: Erôt és kitartást kivánok én is sikeredhez illetve szeretem,hogy feltetted a Bdsm szótárt. (2013.04.21. 09:05) Mondtam, hogy változik az életem?
  • seraced: Jó ez a kép. Ha gondolod nézd meg a blogomat. (2013.04.01. 21:57) Mára elég ennyi...
  • Slevi: Pillanatnyilag kellemes húsvéti ünnepet kivánok! (Osho szerint is nagyon fontos,hogy a jelenbe élj... (2013.03.30. 10:52) tervezek és tervezek

2012.10.11. 17:56 Úrnő

Kishal és a cápa

Egyrészről a múltheti kétajtós szekrény, és a mai deles randim is olyan volt, aminek semmi köze se a BDSM-hez, se pixie-hez. Hogy miért-e cím? Mert ez jellemzi legjobban a mai találkozómat.

Kit képzeljünk el? Egy ártatlan, mosolygós szemű, világból keveset látott, mégis szomorú de küzdelmes élettel a hátamögött, bátran álmodozva, vágyakozva, egyszerű lélekkel. Kicsi szókincs, meghatározott kifejezések, szóval tipikusan az az ember, akivel soha semmit nem szoktam kezdeni. Vannak ilyenek. Semmi fennkölt vagy elegáns nincs benne, és soha nem is lesz. Más szinten mozgunk, és csúnya kijelentés, de más körökben is. Attól még, hogy megpróbálok szerény maradni minden körülmény között, azt is tudom, hogy milyen a környezetem. A szerénység talán nem is jó szó, de egyelőre nem vagyok képes pontosabban kifejezni.

Számára én az elérhetetlenséget szimbolizálom. Az álmot egy jobb és szebb jövőre, de úgy érzem igenis kegy az, hogy találkoztam vele. Ismétlem, mindezt BDSM-en kívül.

Aztán próbálkozott, lesz-e következő randi, tetszik-e ő nekem? Sármos, jó test, vidám szemek. Édespofa, de áltassam azzal, hogy képes megfelelni az igényeimnek? Van értelme? Inkább kerek perec megmondtam, hogy egyedül szolgának tudom elképzelni magam mellett. Érdeklődött ezt hogyan értse, én pedig kifejtettem. Elfogadást mutat, de látszik az arcán a csalódottság. Érzi, hogy kevés nekem. Érzi, hogy sokkal többnek kellene lennie.

A végén mégis megadtam a számomat, bár utasítottam arra, hogy ne merjen hívni, csak ha engedélyt adok rá előzőleg. Sms-t küldhet, ha akar.

Kis hal ő egy nagy tengerben, én pedig egy cápa, és az ilyen típusú embereket szőröstől-bőröstől egy harapásra intézem el. Bármelyik mondatommal helyre tudnám utasítani, irányítani egyszerű, inkább arra kellene vigyáznom, hogy ne törjem össze akaratlanul.

Érdekes egy ilyen találkozás, tanít engem, és iránymutató a változásban. Tapasztalom magamról, hogy cápa lettem, aki kifinomult módszereket alkalmaz, és kell a kihívás. A kihívást pedig csak az intelligencia adja, más nem.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bdsm-domina.blog.hu/api/trackback/id/tr134833392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása