Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ez a blog már létezett, azonban nem itt és nem így. Talán itt egyszerűbb lesz. Talán!

tükörblog

Friss topikok

  • Latexfiú: Meséljen kedves Úrnő mire vágyik!? :) (2017.05.02. 15:23) Az amikor
  • Ekynox: Tisztelt Úrnő! Most találtam rá erre az oldalra és erre a blogra. Tetszik ez a vágy le írás és ... (2014.04.21. 16:25) Hogy mire vágyok most?
  • Slevi: Erôt és kitartást kivánok én is sikeredhez illetve szeretem,hogy feltetted a Bdsm szótárt. (2013.04.21. 09:05) Mondtam, hogy változik az életem?
  • seraced: Jó ez a kép. Ha gondolod nézd meg a blogomat. (2013.04.01. 21:57) Mára elég ennyi...
  • Slevi: Pillanatnyilag kellemes húsvéti ünnepet kivánok! (Osho szerint is nagyon fontos,hogy a jelenbe élj... (2013.03.30. 10:52) tervezek és tervezek

2012.10.16. 18:50 Úrnő

álmok

Már megint egy őrjítő álom, és egy új fantázia. 

A pixie-s buliról ugyebár teljesen elzárkózom. Mégis talán hozzá lehetne fűzni ezt, miközben minden bemutatós dologtól viszolygok. Ez nem is az, de jó és közös játék. Ártatlan, de álmomban hihetetlen izgalommal töltött el. A történés csak annyi, hogy egy félig meztelen sub hímnek, aki előttem középen térdel egy kis pódiumon, bekötöm a szemét. Azért stílusosan csipkés fekete kendővel, láttam magam előtt, ahogy a színeket és az illatokat is. A feladat pusztán annyi, hogy elviselje az érintéseket. Bárkitől, és bármilyet. Élvezettel csókoltattam meg különböző nemű és életkorú emberekkel, van aki megütötte, megcsípte, de szó nélkül tűrte az illető. Legutoljára én csókoltam meg és öleltem magamhoz. Nem a szeretet, hanem a teljes birtoklás örömével és élvezetével!

jók ezek az álmok. Mostanában egyébként is rosszul alszom, legalább élvezzem azt a keveset, ami megadatott:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bdsm-domina.blog.hu/api/trackback/id/tr924852677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása