Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ez a blog már létezett, azonban nem itt és nem így. Talán itt egyszerűbb lesz. Talán!

tükörblog

Friss topikok

  • Latexfiú: Meséljen kedves Úrnő mire vágyik!? :) (2017.05.02. 15:23) Az amikor
  • Ekynox: Tisztelt Úrnő! Most találtam rá erre az oldalra és erre a blogra. Tetszik ez a vágy le írás és ... (2014.04.21. 16:25) Hogy mire vágyok most?
  • Slevi: Erôt és kitartást kivánok én is sikeredhez illetve szeretem,hogy feltetted a Bdsm szótárt. (2013.04.21. 09:05) Mondtam, hogy változik az életem?
  • seraced: Jó ez a kép. Ha gondolod nézd meg a blogomat. (2013.04.01. 21:57) Mára elég ennyi...
  • Slevi: Pillanatnyilag kellemes húsvéti ünnepet kivánok! (Osho szerint is nagyon fontos,hogy a jelenbe élj... (2013.03.30. 10:52) tervezek és tervezek

2012.11.03. 07:11 Úrnő

kocka

Unalmas napok? Szürkeség? Unalmas szexuális élet? 

Pedig milyen jó is volt 18-20 évesen, amikor már szabad vagy, és szabadon cselekszel, néha felelősségteljesen! Aztán felnősz, igazodsz a társadalom elvárásaihoz, szocializálódsz és integrálódsz. De ez pár év alatt unalmassá is válik. Erre tökéletes megoldás a kocka. Az a kicsi, egyszerű dobókocka. Szükséges egy kis alázat, és szubmisszivitás hozzá. Nem alkalmazható mindig, de megpróbálkozni lehet vele. Viszont garantáltan feldobja a napokat, új terek és lehetőségek nyílnak meg, és felpezsdíti a nemi életet is.

A módszer roppant egyszerű: van hat lehetőség. A lehetőséget önmaguknak kell megtalálni, és megadni. Legyen közte jó és kevésbé jó, sőt, kellemetlen és rossz is. Ezek is tanítanak valamit, ha más nem, értékes tapasztalatokat. A lényeg a dobás, a számhoz rendelt lehetőség pedig szent, és végrehajtandó!

Vegyünk egy egyszerű példát, a reggeli felkelést. ha egyest dobsz, alszol még egy órát. Ha kettes, ágyban maradsz, nem alszol, csak elmélkedsz az ágyad puhaságán-keménységén. Ha hármas, maszturbálsz, de úgy, hogy a befejezést már ágyon kívül fogod megtenni. Négyes esetén azonnal felkélsz, és takarítani kezdesz. Ötös esetén felkelsz, és nem is fogsz visszafeküdni aznap már. Hatos esetén pedig még mindig ágyban maradva, keresel valakit a neten, akivel éjszaka dugni fogsz. Ha nincs ennyi opciód, vagy nem jut eszedbe, akkor bármikor adhatsz két vagy több számnak ugyanazt az lehetőséget, viszont egy lehetőség három számnak adása az már túlzottan befolyásoló a kocka véletlenére. Kéve ha úgy játszod, mint az orosz rulettet. Egy lehetőség- egy oldal, a többi más. De ez akkor érdekes csak, ha ez a lehetőség valami egészen őrültség, amit eddig nem tettél meg soha. 

Ha BDSM-re tekintünk akkor akkor a fantáziátlan pároknál is van lehetőség vidám pillanatokra. Az opciókat közösen is meg lehet találni. Legyen az feladat vagy bármi más. Közösen, vagy csak a sub-csak a dom fél által kitalált opciók. Az is a játék árnyalatai közé tartozik, hogy ki fog dobni vele. Egy a fontos, a következetesség, és az engedelmesség.

Én kifejezetten engedetlen vagyok, én nem tudok kocka szerint élni. Meggyőzöm magam arról, hogy a  racionalitás nem a kocka által adott utasítást követné. Tiltakozom, és lázadok. Viszont ha kedvem tartja, akkor úgy cselekszem. Én nem vagyok jó kocka játékos, de attól még másnak működhet!:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bdsm-domina.blog.hu/api/trackback/id/tr764886432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása