Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ez a blog már létezett, azonban nem itt és nem így. Talán itt egyszerűbb lesz. Talán!

tükörblog

Friss topikok

  • Latexfiú: Meséljen kedves Úrnő mire vágyik!? :) (2017.05.02. 15:23) Az amikor
  • Ekynox: Tisztelt Úrnő! Most találtam rá erre az oldalra és erre a blogra. Tetszik ez a vágy le írás és ... (2014.04.21. 16:25) Hogy mire vágyok most?
  • Slevi: Erôt és kitartást kivánok én is sikeredhez illetve szeretem,hogy feltetted a Bdsm szótárt. (2013.04.21. 09:05) Mondtam, hogy változik az életem?
  • seraced: Jó ez a kép. Ha gondolod nézd meg a blogomat. (2013.04.01. 21:57) Mára elég ennyi...
  • Slevi: Pillanatnyilag kellemes húsvéti ünnepet kivánok! (Osho szerint is nagyon fontos,hogy a jelenbe élj... (2013.03.30. 10:52) tervezek és tervezek

2012.11.06. 10:31 Úrnő

Pixie

Sokáig úgy gondoltam az smpixie.hu-ra, mint olyan emberek közössége, ahová én is tartozhatom. Nyitottan, boldogan regisztráltam magam, először hat éve. Pár éve is megvolt a rivalizálás, a Riddick féle közösségbomlasztás, azonban azt is tapasztalhattam, hogy a normális emberek egymás felé nyitottsága, tisztelete meg van.

Ez mára eléggé megcsappant. Amit tapasztalok blogokból, aprókból, hozzászólásokból és levelekből az, hogy valami hihetetlen arrogancia, és el nem fogadás fortyog bent. Néha úgy érzem olyan mocskos a hely, hogy semmi keresni valóm ott. Ettől egyszerűen többnek érzem magam. Sokkal többnek, minthogy valaki rágalmaira válaszoljak, hogy érdekeljen, hogy flúgosnak nevez valaki, mert rávilágítok, hogy át akarja verni az embereket, és ha nem reagálok sértéseire, úgy gondolja igaza volt. Nevetséges. Egyáltalán problémának látom, hogy a bárminemű megnyilvánulásaimat -legyen az apró, blog, hozzászólás, tiltás-, olyan mélységű elutasítás, arrogancia, pökhendiség kíséri, ami roppant módon zavar. Egy pillanatig nem áll szándékomban "rivalizálni" más dominákkal, ráadásul nem vagyok fizetős, hogy "versenyben" legyek. És mégis vetélytársnak hisznek?

Egy domina vagy egy dom minek szól bele abba, hogy milyen az adatlapom, hozzászólásom, apróm? Miért kötnek bele, milyen fotó van fent, milyen kitöltöttségű az adatlapom, vagy mi van oda írva? Miért kell a "szarban" dagonyázni, mint disznók a sárban?

Ettől több vagyok, és több kell nekem. Több, mint amit ez az oldal nyújtani képes számomra. Ez egy olyan hely lett, ahol egyszerűen az elfogadás és a tolerancia hiányzik. Már régesrég felmerült bennem a vágy egy olyan oldalra, ami kellően válogatott embereket tartalmaz. Olyanok vannak ott, akik valódi közösséget alkotnak, legyen az személyes vagy virtuális. Ahol a tolerancia, az intelligencia alap, ahol bárminemű vita egy szárnycsapásra elintézhető. Ahol információk belterjesek, kívülállók számára korlátozottak. Akarok egy ilyen helyet! Akarok, akarok, akarok! Ha sokáig nem alakul, akkor megcsinálom én!

Igen, dühös vagyok, az itteni BDSM közösségekre, mert ami van az szánalmas és nulla!

(Pixie-t sajnálom, mert tudom, hogy megpróbál mindent, hogy az oldal relatíve normális keretek között tudjon mozogni.)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bdsm-domina.blog.hu/api/trackback/id/tr254893242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása