Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ez a blog már létezett, azonban nem itt és nem így. Talán itt egyszerűbb lesz. Talán!

tükörblog

Friss topikok

  • Latexfiú: Meséljen kedves Úrnő mire vágyik!? :) (2017.05.02. 15:23) Az amikor
  • Ekynox: Tisztelt Úrnő! Most találtam rá erre az oldalra és erre a blogra. Tetszik ez a vágy le írás és ... (2014.04.21. 16:25) Hogy mire vágyok most?
  • Slevi: Erôt és kitartást kivánok én is sikeredhez illetve szeretem,hogy feltetted a Bdsm szótárt. (2013.04.21. 09:05) Mondtam, hogy változik az életem?
  • seraced: Jó ez a kép. Ha gondolod nézd meg a blogomat. (2013.04.01. 21:57) Mára elég ennyi...
  • Slevi: Pillanatnyilag kellemes húsvéti ünnepet kivánok! (Osho szerint is nagyon fontos,hogy a jelenbe élj... (2013.03.30. 10:52) tervezek és tervezek

2012.11.21. 07:17 Úrnő

keresőkifejezések

Ma véletlenül a statisztikák felé látogattam. a kereső kifejezések alapján azt látom, hogy országunk subocskai imádnak érdeklődni. Információt keresnek az "árúról" amit megvesznek maguknak. Pixiről ismert hivatásos (vagy nem hivatásos) dominák neveire elég sokat keresnek. De vajon mit? Élménybeszámolót? De hiszen ami az egyiknek élvezetes a másiknak egyáltalán nem biztos. Ez specializációja a szexnek, nem egyszerűen csak egy dugás, hogyan lehetne hát ennyire általános információt levonni? Vagy talán további információt szeretne a delikvens? Ha nem elegendő az az információ amit a domina megadott magáról, akkor kérdezd tőle. BDSM kapcsolatok alapja a bizalom. Még akkor is, ha fizetős hölgyeményről van szó! A bizalom a kommunikációból alakul ki leginkább.

Barátaim: tessék kommunikálni, ne pedig guglizni azonnal!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bdsm-domina.blog.hu/api/trackback/id/tr424917690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása