Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ez a blog már létezett, azonban nem itt és nem így. Talán itt egyszerűbb lesz. Talán!

tükörblog

Friss topikok

  • Latexfiú: Meséljen kedves Úrnő mire vágyik!? :) (2017.05.02. 15:23) Az amikor
  • Ekynox: Tisztelt Úrnő! Most találtam rá erre az oldalra és erre a blogra. Tetszik ez a vágy le írás és ... (2014.04.21. 16:25) Hogy mire vágyok most?
  • Slevi: Erôt és kitartást kivánok én is sikeredhez illetve szeretem,hogy feltetted a Bdsm szótárt. (2013.04.21. 09:05) Mondtam, hogy változik az életem?
  • seraced: Jó ez a kép. Ha gondolod nézd meg a blogomat. (2013.04.01. 21:57) Mára elég ennyi...
  • Slevi: Pillanatnyilag kellemes húsvéti ünnepet kivánok! (Osho szerint is nagyon fontos,hogy a jelenbe élj... (2013.03.30. 10:52) tervezek és tervezek

2012.12.03. 21:50 Úrnő

szilveszteri BDSM

Körülbelül másfél hete, miközben egyik este vettem be a fogamzásgátló tablettámat, ránézek a levélre, látom azt, hogy mennyi van a ciklusomból, és döbbenten pislogok -és bár matekból régen nagyon jó voltam, de a saccolás még a mai napig megy-, ugye nem? Ugye nem tol ki velem a saját hormonvilágom? Számolgattam, és megközelítőleg pontosan 31-én reggel fog megjönni.

Eddig mindig 29. napon érkezett, ilyen volt. Most bíztam magamban, hogy hátha nem 29, hanem a 30. nap lesz az, mert akkor a december 4-hez viszonyítva, az január 1. De nem. Most nem is a 29, hanem a 28. napon érkezett meg. Minden reményem vesztve, mert így már 30-án élvezhetem a testem szabadulását az egyik petesejtjétől.

Summa summarum: nem lesz fergetegesen élvezetes két sub hímes szilveszterem.

Pedig az idő és az alkalom tökéletes. Szilveszterkor mindenki őrült kicsit. Lehet hangoskodni, kiabálni, és sikongatni, mert ez akkor normális....

Így jártam.

9 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://bdsm-domina.blog.hu/api/trackback/id/tr294946105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Slevi 2012.12.04. 13:27:29

Szilveszterkor?Ugy álltalában,mikor
lehet igazán elôre tervezni az örömet?

Úrnő 2012.12.04. 15:37:16

Kijelenthetem, hogy nem értem a kérdést, pedig nem vagyok ostoba, legfeljebb szőke!:)

Slevi 2012.12.04. 17:30:37

Nem szôkeséged a gond,rosszul fogalmaztam az örömet illetôleg.Pontosabban fogalmazva az
örömet nem lehet tervezni(tenni lehet
érte de nem egyértelmű,hogy bejôn).
A nagy gond az,hogy az öröm belürôl
kell,hogy jöjjôn,ugy Neked mint nekem,mint mindenkinek.Most belürôl
Neked az jôn,hogy elcseszett a Szilvesztered,tehát pillanatnyilag nem örülsz,viszont szilveszterig még történhetnek dolgok és menstruációval egyűtt lehetsz nagyon
boldog"vidám".

Úrnő 2012.12.05. 07:48:49

Egy olyan dolog, amire régóta vágyok, és tökéletes alkalmat találtam a megvalósításra, még ha nem is olyan, mint ami álmaimban és vágyaimban megjelenik, sokkal jobb, mintha meg sem próbálom. Tehát az öröm, az garantált:)

Nem örülök annak, hogy nem valósul meg szilveszterkor amire vágyok, de nincs letargikus érzésem, se depresszióm attól, hogy ez most így sikerült.

Viszont kedves, hogy azt mondod nekem, hogy fel a fejjel!:) Köszönöm!:)

Slevi 2012.12.05. 11:43:33

...álmainkat és vágyainkat probálni kell
legalább megfogalmazni,leírni(talán
ezért vannak a blogok is)Más a vágyat
érezni és más megfogalmazni,bátori-
tanálak vágyaid,álmaid megfogalmazá-
sára,hisz fogalmazás közben lehet iga-
zán szembesülni azokkal a határokal
melyek miatt"érdekes" az egész BDSM
műfaja.

Úrnő 2012.12.05. 22:31:00

Slevi: Én pedig éppen azt érzem, hogy csak nyafogok a blogomban -pláne az utóbbi időben-, és mást sem csinálok mint a vágyaimat és álmaimat fogalmazom meg!:)

Slevi 2012.12.06. 07:17:12

A Bdsm nem a nyafogásról szól,át
kell érezni a szubod vágyát is hisz
avval is irányithatód,függôvé teszed
személyed iránt.Szóval ezt is érdemes
lenne bevenni a blogodba,már azért is
mert két ember szükséges a Bdsm-hez is.

Úrnő 2012.12.06. 07:50:29

Még ha hihetetlennek tűnik is, tisztában vagyok vele. Remek, sőt kiváló emberismerő vagyok. Képtelen lennék hát kihagyni a BDSM-ből.
És pont ezért nem tervezek előre semmit, mert a másiktól kapott reakció nagyban befolyásolja a döntéseimet.

Még akkor is, ha mindig én vagyok magamnak is előtérben.
Önzően vagyok érzékeny!:)

Slevi 2012.12.06. 11:31:57

Hmm!Ez az utóbbi kijelentésed tôbb
mint érdekessé varázsolt ;-)
süti beállítások módosítása