Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ez a blog már létezett, azonban nem itt és nem így. Talán itt egyszerűbb lesz. Talán!

tükörblog

Friss topikok

  • Latexfiú: Meséljen kedves Úrnő mire vágyik!? :) (2017.05.02. 15:23) Az amikor
  • Ekynox: Tisztelt Úrnő! Most találtam rá erre az oldalra és erre a blogra. Tetszik ez a vágy le írás és ... (2014.04.21. 16:25) Hogy mire vágyok most?
  • Slevi: Erôt és kitartást kivánok én is sikeredhez illetve szeretem,hogy feltetted a Bdsm szótárt. (2013.04.21. 09:05) Mondtam, hogy változik az életem?
  • seraced: Jó ez a kép. Ha gondolod nézd meg a blogomat. (2013.04.01. 21:57) Mára elég ennyi...
  • Slevi: Pillanatnyilag kellemes húsvéti ünnepet kivánok! (Osho szerint is nagyon fontos,hogy a jelenbe élj... (2013.03.30. 10:52) tervezek és tervezek

2013.02.03. 12:29 Úrnő

blog bejegyzések folytatása

Nos kutyuskáim, könyörögjetek a következő bejegyzésért, mert addig itt nem lesz semmi, amíg azt nem látom, hogy a talpamat nyaldosva esedeztek a gondolataimért!

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://bdsm-domina.blog.hu/api/trackback/id/tr835060226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Foot Licker 2013.02.03. 16:26:39

Tisztelt Úrnő!

Csodálattal olvasom mindig a blogbejegyzéseit, s izgatottan várom a történeteit, gondolatait! Kérem, ne fosszon meg engem/minket a folytatástól!

Nem mentegetni akarom magam, amiért nem ragáltam felhívására a térdeléssel kapcsolatban, ám azt gomdoltam, hogy csak tréfál. Hiszen néhány nappal korábban jelezte, hogy még PIXIE-profilját is megváltoztatta. Azaz -- röviden szólva -- utolárte a celebek sorsa :) : meghalni sem ér rá, nem keres senkit, nem tervez semmit, ne is írjon Önre senki... :)

A Pixie-n egyszer még tavaly megígértem, hogy szilveszterre 38 percig jutok a térdepléssel. Nos, ennél többre jutottam, hogy kerek legyen: napi 3/4 órát térdelek kemény parkettán, egyenes derékkal, meztelenül, Önre gondolva...

Természetesen én sem tudom ezt minden egyes nap maradéktalanul megvalósítani, mert az én életem is meglehetősen zaklatott, pörgős, nyüzsgő, feszített. Ezért azt a "kompromisszumot" találtam ki, hogy ahány perccel kevesebbet tudok térdelni valamelyik nap a 3/4 óránál, azt vagy másnap, vagy -- legkésőbb -- hétvégén egyben "bepótolom".

Így aztán előfordul, hogy vannak rövidebb 15-20 perces térdelős napjaim is, ha nagy a rohanás (ilyenkor azt találtam ki, hogy legalább a reggeli fogmosás, borotválkozás alatt térdelek), ugyanakkor viszont előfordul, hogy hétvégén másfél órát kell "bepótolnom", sőt volt már egyszer 2 óra 7 perces térdelésem is. Bevallom, az utolsó félórában már csaknem kicsordultak a könnyeim a fájdalomtól. Az segített túl a végtelen hosszú, nehéz perceken, hogy magam elé képzeltem Önt... Ahogyan karosszékben ülve egy italt kortyol, elégedetten nézi a szenvedő arcomat, cipője orrával, játékosan megrugdossa térdelés közben szétterpesztett combjaim közt a kíntól már lankadtan lógó, védtelen hímvesszőmet. Kedvesen letöröl egy verejtékcseppet a homlokomnról..., de persze nevetve hagy tovább szenvedni. Mert ami jár Önnek, az jár!

Szóval, jelentem, itt tartok: napi átklagban 45 perc térdelés Önért. Heti 5 és negyed óra. Egy óra híján havonta 1 teljes nap... Évente 11 és fél teljes, végigtérdelt nap. Szeretettel és alázattal teszem a Lába elé akkor is, ha jól tudom: semmit nem tud vele kezdeni a távolból...

Hódolattal, imádattal csókolom a Lábát!

just4ujust4u 2013.02.03. 16:37:25

Nos igen.Az előttem szóló nagyon szépen leírt mindent,én bátortalanabb voltam.Bevallom még így is félek Öntől.Minden esetre magáénak tudhatja,hogy egy lány minden vizssgájra úgy tanul,hogy az ágy elé térdel és Önre gondol.

Odavagyokablogodtol 2013.02.03. 21:55:45

Lana, Lana, Lana, legyszi, legyszi folytasd
Csók a labadra! :)

just4ujust4u 2013.02.04. 13:38:48

Minden önről szóló információmat innen szedtem össze.Ezek alapján most azt hiszem(jogosan)fel van háborodva.Tudom,hogy több is van bennünk,csak én például nem tanultam meg kimutatni.De ez a blog sokat jelent számomra.Kérem folytassa!

Úrnő 2013.02.04. 23:54:08

@just4ujust4u: Mivel lány vagy, ennek kifejezetten örülök!
Addig itt vagyok, és megosztom a gondolataimat, amíg a kérdéseimre választ, feladataimra reflektálást kapok.

just4ujust4u 2013.02.05. 09:08:14

@Úrnő: Nagyon köszönöm a válaszát.Görcsbe rándult tőle a gyomrom...:)Igyekezni fogok,hogy a legmegfelelőbb módon kövessem nyomon blogját.
Tisztelettel
süti beállítások módosítása