Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ez a blog már létezett, azonban nem itt és nem így. Talán itt egyszerűbb lesz. Talán!

tükörblog

Friss topikok

  • Latexfiú: Meséljen kedves Úrnő mire vágyik!? :) (2017.05.02. 15:23) Az amikor
  • Ekynox: Tisztelt Úrnő! Most találtam rá erre az oldalra és erre a blogra. Tetszik ez a vágy le írás és ... (2014.04.21. 16:25) Hogy mire vágyok most?
  • Slevi: Erôt és kitartást kivánok én is sikeredhez illetve szeretem,hogy feltetted a Bdsm szótárt. (2013.04.21. 09:05) Mondtam, hogy változik az életem?
  • seraced: Jó ez a kép. Ha gondolod nézd meg a blogomat. (2013.04.01. 21:57) Mára elég ennyi...
  • Slevi: Pillanatnyilag kellemes húsvéti ünnepet kivánok! (Osho szerint is nagyon fontos,hogy a jelenbe élj... (2013.03.30. 10:52) tervezek és tervezek

2013.02.12. 06:37 Úrnő

Vágyak

Néha a hétköznapi dolgok annyira lefoglalnak, hogy még a nemi vágyaim is háttérbe szorulnak. Itt van a tegnapi nap is. Olyan régen éreztem magam olyan igazán fizikailag fáradtnak, este tízre pedig megmozdulni nem volt kedvem. Rettenetesen fáradt voltam, és szokásomtól eltérően tényleg 11 előtt már aludtam. Ahogy lefeküdtem, azonnal elaludtam. 

Viszont március négytől megint elutazom három hétre és nyaralok. Ahogy közeledik az időpont egyre jobban sűrűsödnek a dolgok. Mert persze nem úgy működik, hogy fix a határidőnapló. A mások és az általam áttett programok miatt, az egész egy nagy katyvasz. Élvezet látni az üres lapokat. 

És bár a bejegyzést úgy kezdtem, hogy a hétköznapi dolgok néha úgy lefoglalnak, hogy a nemi vágyaim sincsenek meg, nos, most nem így van. Álmaim tesznek róla, hogy ne felejtkezzek el semmiről! :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bdsm-domina.blog.hu/api/trackback/id/tr515075825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása