Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ez a blog már létezett, azonban nem itt és nem így. Talán itt egyszerűbb lesz. Talán!

tükörblog

Friss topikok

  • Latexfiú: Meséljen kedves Úrnő mire vágyik!? :) (2017.05.02. 15:23) Az amikor
  • Ekynox: Tisztelt Úrnő! Most találtam rá erre az oldalra és erre a blogra. Tetszik ez a vágy le írás és ... (2014.04.21. 16:25) Hogy mire vágyok most?
  • Slevi: Erôt és kitartást kivánok én is sikeredhez illetve szeretem,hogy feltetted a Bdsm szótárt. (2013.04.21. 09:05) Mondtam, hogy változik az életem?
  • seraced: Jó ez a kép. Ha gondolod nézd meg a blogomat. (2013.04.01. 21:57) Mára elég ennyi...
  • Slevi: Pillanatnyilag kellemes húsvéti ünnepet kivánok! (Osho szerint is nagyon fontos,hogy a jelenbe élj... (2013.03.30. 10:52) tervezek és tervezek

2013.02.23. 21:47 Úrnő

Zavar az...

Hogy éppen mit szeretek valakiben, azt nagyon nehéz megmondani. Nincsenek sztereotípiák. Ahogy minden ember más, úgy minden magát subnak tartó egyén is más. Ezt élvezem. Nagyon élvezem. A pillanatokért rajongok. Egy nézésért, egy mozdulatért, egy szóért. 
Nem különbözöm másoktól, ember vagyok. Csak nyitott vagyok a pillanatokra. Ezért ha gonosz akarok lenni, akkor gonosz leszek, de akár a következő percben lehetek negédesen kedves is. Ettől nem leszek skizofrén, legfeljebb félelmetes, mert kiismerhetetlen. Ha valakit megismerek, nem unom meg, és ez magam miatt van.
Most szeretnék egy subot. Most azonnal. Szenvedést akarok látni, és kínos pillanatokat. Határokat akarok látni. Korlátozva akarok tudni egy hímet, úgy is akár, hogy nincs a közelemben. Csak tudni akarok róla, nem több. Nem leszek ettől szexuálisan kielégült, és lelkileg sem okoz többet az örömnél, a kíváncsiságnál, a vágynál. 
Ha tehát azt kérdezed, az elferdült szexuális vágyaim mellett, pszichopata lelki vágyak is szerepelnek, kacagva vágnám az arcodba, hogy igen, így van. Ha legalább holmi kis szexuális kielégültség lenne a célom vele. De mi van akkor, ha nem? Pedig két lábbal állok a földön.

Bizonytalanságban akarlak tartani? Igen édes. Mert nekem ez jó, és mert élvezem a zavarod.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://bdsm-domina.blog.hu/api/trackback/id/tr405100953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Want2BeLocked 2013.02.27. 21:21:36

Szenvedés, kínos pillanatok, határok, korlátozások.
Na igen, ezek azok a pillanatok, amiket sokan akarnak. :)

Alázatos üdvözlettel: Egy árnyék, aki "Want2BeLocked"
süti beállítások módosítása