Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ez a blog már létezett, azonban nem itt és nem így. Talán itt egyszerűbb lesz. Talán!

tükörblog

Friss topikok

  • Latexfiú: Meséljen kedves Úrnő mire vágyik!? :) (2017.05.02. 15:23) Az amikor
  • Ekynox: Tisztelt Úrnő! Most találtam rá erre az oldalra és erre a blogra. Tetszik ez a vágy le írás és ... (2014.04.21. 16:25) Hogy mire vágyok most?
  • Slevi: Erôt és kitartást kivánok én is sikeredhez illetve szeretem,hogy feltetted a Bdsm szótárt. (2013.04.21. 09:05) Mondtam, hogy változik az életem?
  • seraced: Jó ez a kép. Ha gondolod nézd meg a blogomat. (2013.04.01. 21:57) Mára elég ennyi...
  • Slevi: Pillanatnyilag kellemes húsvéti ünnepet kivánok! (Osho szerint is nagyon fontos,hogy a jelenbe élj... (2013.03.30. 10:52) tervezek és tervezek

2013.02.25. 22:18 Úrnő

Álmok, vágyak, elégedettség

Mostanában borzalmas álmaim vannak. Nem jók. Van amikor menekülök. Sőt, alapvetően így emlékeimben kutatva,  folyton menekülök, vagy valami nagyon rossz dologtól próbálok megvédeni valakit, és aztán ezért menekülök Én is. Kellemetlenek az ébredések, és jobb ébren lenni. Mégis elegendő pár perc és azonnal elalszom. Vannak pillanatok amikor úgy érzem, hogy képtelen vagyok ébren maradni, még ha szexuálisan izgató is számomra valami, az alvásba egyszerűen beájulok. Ez így nem jó, pláne az álmaim minőségét tekintve. 
Nem kezdek újra keresni, de mostanában kihívásokat akarok magamnak. Persze, válaszom nincs rá, hogy miért, de szükségem van rájuk. A probléma megoldásra leginkább. Ezért úgy döntöttem kell egy teljesen kezdő valaki. Olyan nagyon régen foglalkoztam új, friss, érdeklődő emberrel. Szinte megszoktam, hogy majdnem készen kapok mindenkit. Hogy ez mit jelent? Olyan embereket, akinek nem kell magyaráznom az minimum elvárást, nem kell végig játszanunk az alapvető szabályokat. De talán pont ez kellene most. Ezért szerdán találkozok egy nem független, 38 éves, kezdő férfival. Egyelőre beszélgetni, aztán meglátom, hogy mi lesz belőle.
Attól pedig, hogy megint nyafogok az álmaim miatt, hogy kihívásokat akarok, szinte nem is lehetnék elégedettebb magammal. Rengeteg ember vesz körül naponta, és zsebelem be a bókokat. Sikeres vagyok és szabad. Szerintem az aki nem társ függő, nem álmodhat szebb életet magának, mint amilyet Én élek jelenleg. Én, akinek a lehetőségek még a domina szerepét is megadták. Egészséges vagyok, boldog, az álmaimban mostanában nem, de egyébként kiegyensúlyozott. Kívánhatnék ettől többet?

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bdsm-domina.blog.hu/api/trackback/id/tr65105472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása