Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ez a blog már létezett, azonban nem itt és nem így. Talán itt egyszerűbb lesz. Talán!

tükörblog

Friss topikok

  • Latexfiú: Meséljen kedves Úrnő mire vágyik!? :) (2017.05.02. 15:23) Az amikor
  • Ekynox: Tisztelt Úrnő! Most találtam rá erre az oldalra és erre a blogra. Tetszik ez a vágy le írás és ... (2014.04.21. 16:25) Hogy mire vágyok most?
  • Slevi: Erôt és kitartást kivánok én is sikeredhez illetve szeretem,hogy feltetted a Bdsm szótárt. (2013.04.21. 09:05) Mondtam, hogy változik az életem?
  • seraced: Jó ez a kép. Ha gondolod nézd meg a blogomat. (2013.04.01. 21:57) Mára elég ennyi...
  • Slevi: Pillanatnyilag kellemes húsvéti ünnepet kivánok! (Osho szerint is nagyon fontos,hogy a jelenbe élj... (2013.03.30. 10:52) tervezek és tervezek

2013.03.11. 07:04 Úrnő

Álom

Érdekes álmom volt, és ez a blog lassan csak az álmaim bejegyzéséról szól, de... mindegy.:)

A történetet nem átéltem, külső, láthatatlan szemlélőként néztem végig, mégis én voltam a történet főszereplője, tehát én voltam az aki szerepelt az álomban. Dimbes-dombos-szikás-hegyes sziget, ahol közel nincs szomszéd, kíváncsiskodó, ember, még állat sem. Két ház, egy kikötő. A történet leginkább egy sziklás magaslatnál játszódott, amibe mélyen és magasan egy hatalmas üreg volt, természetes képződmény, nem mesterséges. Félhomály. A nő a "domina" szőke, akárcsak én, kiengedett haj, és szinte csak sort és atléta, egy muszlin ruhával, ennyi volt rajta(m). Egy második fél, akivel a nő minduntalan flörtölt, kisebb szexuális együttléttel, és a harmadik fél, egy számomra kellemetlenül vékony férfi, ismeretlen, akárcsak az előző. És akit egyszerűen megkínoz(tam) álmomban, minden együttérzés, empátia, cél és ok nélkül. Undorító volt a vékony teste, de mégjobban a reakciói. Bár ugyanolyan sokszor megvetéssel néztem saját magam mint külső szemlélő, a döntései(m) alapján.
Végletekig és kimerülésig, véresen, koszosan, rengeteg fájdalommal gyötörte(m) meg, és mélységesen elítélte(m), mert mindezek mellett, ez a sovány hím, olyan kis mindenben engedelmes-alázatos dög volt. Nem, ez nem helyes kifejezés. Inkább egy porban a nő előtt csúszómászó féreg jut eszembe róla. A testalkata taszító, mentalitása nem is létezett, mert minden megfelelt neki, és semmit nem juttatott kifejezésre az örömön és a hálán kívül.

Az egyetlen momentum, amit talán elfogadtam, az a pillanat volt, amikor a hosszas kínzás után nő egyszerűen kádba parancsolta a hímet -ami szintén nem a házban volt, oda nem mehetett be ezt a "férfi"-, és a port, mocskot, a vért lemosta róla. Azért a nő, mert olyan mértékben elfáradt az illető a tortúrákba, hogy félig ájult állapotban volt. 

Egy pillanatig nem szerepelt benne célzat. Sem empátia. A másik férfival folytatott flörtben semmi ártatlanság nem volt, inkább egy ígéret, hogy a sovány férfi sorsára fog jutni ő is. A szexuális együttlétek inkább csak pillanatok, és csakis azért volt, hogy mocskos kéjt okozzanak a nőnek/nekem.

Valahol sajnálom, hogy felébredtem. Leírva még borzalmasabb, koszosabb, véresebb és taszítóbb az álom, de én ott álmomban mégis élveztem. Megdöbbentő, de tényleg élveztem, pedig már ott, az álmomban is külső szemlélőként nem helyeseltem az egészet. Szeretem kipróbálni az álmaimban látottakat, de ezt nem fogom!

Isten hozott álombeli skizofrénia?:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bdsm-domina.blog.hu/api/trackback/id/tr855127084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása