Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ez a blog már létezett, azonban nem itt és nem így. Talán itt egyszerűbb lesz. Talán!

tükörblog

Friss topikok

  • Latexfiú: Meséljen kedves Úrnő mire vágyik!? :) (2017.05.02. 15:23) Az amikor
  • Ekynox: Tisztelt Úrnő! Most találtam rá erre az oldalra és erre a blogra. Tetszik ez a vágy le írás és ... (2014.04.21. 16:25) Hogy mire vágyok most?
  • Slevi: Erôt és kitartást kivánok én is sikeredhez illetve szeretem,hogy feltetted a Bdsm szótárt. (2013.04.21. 09:05) Mondtam, hogy változik az életem?
  • seraced: Jó ez a kép. Ha gondolod nézd meg a blogomat. (2013.04.01. 21:57) Mára elég ennyi...
  • Slevi: Pillanatnyilag kellemes húsvéti ünnepet kivánok! (Osho szerint is nagyon fontos,hogy a jelenbe élj... (2013.03.30. 10:52) tervezek és tervezek

2013.03.27. 09:51 Úrnő

fáradok, és az életem változik

Néha eltűnök, elsodródom, elveszítem magam valahol. Olyankor gyengének érzem magam. Szívem szerint kizárom a külvilágot, és nem akarok senkit magam körül. Olyankor hiába alszom úgy mint szoktam, reggel karikás a szemem, este lehetetlenül nagy táskákat cipelek. Kevés vagyok, és önmagam árnyéka. Úgy érzem, hogy rengeteg probléma nyomja a vállam, és képtelen vagyok helytállni. Elvesztem az önmagamba vetett hitet, és a világ kifordul a négy sarkából, összezsugorodik, és nyomasztóan eltűnik az élettér körülöttem. Ezeket az érzéseket mindig olyan dolog váltja ki, amit én magam nem tudok befolyásolni. Szerencsére nem gyakori, és nagyon nehéz ki kerülni belőle. Ráadásul ha el is indulok kifelé, könnyű visszarántani. Nem depresszió ez, hanem a magány és saját kis üvegbúrám utáni mérhetetlen vágyakozás. És mégis keresnek. És mégis csöng a telefon. És mégis...

Talán keresnem kellene ilyen esetekre egy sub hímet. Aki csak ezt az arcomat ismeri. Valószínűleg egy szemernyi kétség sem merülne fel benne domináns mivoltomról, míg azok, akik a hétköznapi arcomat ismerik, legfeljebb jó szervezőnek, vezetőnek ismernek, de senki sem mondaná, hogy domina lennék. És talán segítene ezen a hisztis, szürke, unalmas, fáradt, és elszigetelésre vágyó érzéseimen túllépni, ha valaki minden ostoba, kegyetlen, vagy akár szadista gondolatomat is vágyakozó szemmel lesné. Talán... De a világ nem ilyen.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://bdsm-domina.blog.hu/api/trackback/id/tr95175057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Slevi 2013.03.28. 06:18:46

A világ sajnos nem ilyen,talán azért
mert mindenki személyes igényeit tartja
szem elôtt.Pedig...
süti beállítások módosítása