Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ez a blog már létezett, azonban nem itt és nem így. Talán itt egyszerűbb lesz. Talán!

tükörblog

Friss topikok

  • Latexfiú: Meséljen kedves Úrnő mire vágyik!? :) (2017.05.02. 15:23) Az amikor
  • Ekynox: Tisztelt Úrnő! Most találtam rá erre az oldalra és erre a blogra. Tetszik ez a vágy le írás és ... (2014.04.21. 16:25) Hogy mire vágyok most?
  • Slevi: Erôt és kitartást kivánok én is sikeredhez illetve szeretem,hogy feltetted a Bdsm szótárt. (2013.04.21. 09:05) Mondtam, hogy változik az életem?
  • seraced: Jó ez a kép. Ha gondolod nézd meg a blogomat. (2013.04.01. 21:57) Mára elég ennyi...
  • Slevi: Pillanatnyilag kellemes húsvéti ünnepet kivánok! (Osho szerint is nagyon fontos,hogy a jelenbe élj... (2013.03.30. 10:52) tervezek és tervezek

2015.05.29. 10:50 Úrnő

Jól van kiskutyus, akkor most kérd szépen!

A minap egy jó barátom bemutatott egy üzlettársának. Még nem találkoztunk. Tanácsot kért tőlem, persze semmi köze nem volt se BDSM-hez, se szexhez. Mégis szót szót követett, és -a konkrét megbeszélés után- eljutottunk oda, hogy kijelentettem, igen, valóban "nálam van a pálca, hiába a párom hordja a nadrágot". Jót nevetett a válaszaimon, és őszinte érdeklődéssel figyelt engem. Az eszmecsere egészen oldott hangulatban telt, aztán mikor a jó barátom kilépett telefonálni, a férfi azt mondta, egyszer igazán szívesen kipróbálna "ilyet", mert még soha nem volt része benne. Nem, ez nem keringőre való felhívás volt, csak megjegyzés. Viszont ahogyan őszinte volt végig, ebben is. Én felpattantam nevetve és kijelentve, hogy mi sem egyszerűbb. Kérdeztem tőle, hogy akkor adjak-e névjegykártyát, amit előtte kért tőlem, persze igennel felelt. Elvettem a szekrényről elé nyújtottam, miközben csak ült és nézett, és csak mosolyogva lazán közöltem vele, akkor most kérd szépen kiskutyus. 
Látszódott a megdöbbenés az arcán, miközben végig mosolygott. És a csillogás is a szemében. Persze nem vártam meg míg kéri, kezébe nyomtam, és visszaültem. Hosszú-hosszú másodpercig a férfi csak kereste a szavakat. Ekkor jött vissza az a kedves barátom, látta az üzlettársa szótlanságát, és hogy szorongatja a kezében a névjegykártyát. Persze, hogy érezte a csendet a levegőben, és mosolyogva kérdezte, hogy lemaradt-e valami fontosról? Nevetve mondtuk egyszerre, hogy semmiről, abszolút semmi fontosról.

Ennyi. Ennyi történt nem több. És nem is fog több történni. Viszont a pillanatot mindketten élveztük, én pedig újra elgondolkodhatok azon, hogy ismét "megrontottam" valakit?

Szólj hozzá!

Címkék: játék szex bdsm pillanatok felhívás keringőre


A bejegyzés trackback címe:

https://bdsm-domina.blog.hu/api/trackback/id/tr857500500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása