Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ez a blog már létezett, azonban nem itt és nem így. Talán itt egyszerűbb lesz. Talán!

tükörblog

Friss topikok

  • Latexfiú: Meséljen kedves Úrnő mire vágyik!? :) (2017.05.02. 15:23) Az amikor
  • Ekynox: Tisztelt Úrnő! Most találtam rá erre az oldalra és erre a blogra. Tetszik ez a vágy le írás és ... (2014.04.21. 16:25) Hogy mire vágyok most?
  • Slevi: Erôt és kitartást kivánok én is sikeredhez illetve szeretem,hogy feltetted a Bdsm szótárt. (2013.04.21. 09:05) Mondtam, hogy változik az életem?
  • seraced: Jó ez a kép. Ha gondolod nézd meg a blogomat. (2013.04.01. 21:57) Mára elég ennyi...
  • Slevi: Pillanatnyilag kellemes húsvéti ünnepet kivánok! (Osho szerint is nagyon fontos,hogy a jelenbe élj... (2013.03.30. 10:52) tervezek és tervezek

2012.10.09. 18:07 Úrnő

Ami jár az jár?

Nem győzöm elégszer hangoztatni, hogy nem vagyok hivatásos domina, nem pénzért, nem akárkivel, nem bármi áron, és végképp nem menürendszer alapján érdekel a BDSM. Aki velem és nálam próbálkozik, annak egyszerűen el kell fogadnia, hogy az ÉN kedvem szerint alakul minden. Ha úgy akarom élvezni fog, ha úgy akarom, csak szenvedni. Ha nem tetszik, egy dolgot tehet, megköszöni és távozik. Ez a távozás viszont örökre szól. Akkor mégis hogyan lesz ebből élvezet? Úgy, hogy mindent ki kell érdemelni.

Ha valakit megbüntetek az valamilyen módon fáj az adott személynek. Valamilyen módon, mert nem biztos, hogy fizikailag. Fájdalmat okozok együttlétünk során, csak pusztán élvezetemből, a látványért, a hangokért, de a büntetés az más. Alkalmazom, mert szükség van rá. De lehet, hogy ez csak "annyi", hogy most öltözz és menj haza. Büntetek, ha az adott személy megérdemli.

Minthogy élvezetet, finomságot, érintést ajándékozok, ha azt érdemli meg.

Önző vagyok-e? Igen. Önös érdekek vezérelnek? Sok esetben igen, de ha globálisan szemlélünk bármit teszek az a szolgám érdekeit is szolgálja. Számít-e a kölcsönösség? Inkább a konzekvencia. Kölcsönösség nincs, mert még a jutalmak és büntetések -azon túl persze, hogy mit érdemelt ki-, mind hangulatfüggők számomra.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bdsm-domina.blog.hu/api/trackback/id/tr694829225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása