Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ez a blog már létezett, azonban nem itt és nem így. Talán itt egyszerűbb lesz. Talán!

tükörblog

Friss topikok

  • Latexfiú: Meséljen kedves Úrnő mire vágyik!? :) (2017.05.02. 15:23) Az amikor
  • Ekynox: Tisztelt Úrnő! Most találtam rá erre az oldalra és erre a blogra. Tetszik ez a vágy le írás és ... (2014.04.21. 16:25) Hogy mire vágyok most?
  • Slevi: Erôt és kitartást kivánok én is sikeredhez illetve szeretem,hogy feltetted a Bdsm szótárt. (2013.04.21. 09:05) Mondtam, hogy változik az életem?
  • seraced: Jó ez a kép. Ha gondolod nézd meg a blogomat. (2013.04.01. 21:57) Mára elég ennyi...
  • Slevi: Pillanatnyilag kellemes húsvéti ünnepet kivánok! (Osho szerint is nagyon fontos,hogy a jelenbe élj... (2013.03.30. 10:52) tervezek és tervezek

2012.10.02. 17:52 Úrnő

szex és BDSM pózok

Vannak kedvenceim.

Talán kezdjük azzal, hogy amíg a sub nálam van, szinte mindig össze van kötve a keze. Elől vagy hátul, kötéllel, latex szalaggal, bilincsel, alapvetően mindegy. Majdnem olyan elengedhetetlen mint a nyakörv. Viszont a nyakörvet nehéz kiérdemelni. Mindenki személyre szabott nyakörvet kap. Nekem fontos, hogy az ő személyiségét tükrözze, azt amit jelent nekem. Számomra fontos ennek átadása, mert ezzel fogadok el valakit szolgámnak. Viszont ahogy az általa adott "ajándékokat" vissza adom, ezt is vissza szoktam követelni. Aztán eldobom.

Visszatérve a pózokra, és kedvencekre: Az egyik, ha fotelban ülök, az egyik combom átvetem a karján, és úgy élvezem a szolga orális kényeztetését. Egy hátránya van, bőr fotelem van, ami roppant meleg. Nem elég, hogy melegem van olyankor, még fűti a hátsómat az ülő alkalmatosság!:) Izzadjunk, ház izzadjunk!:) Ha kényelmetlen úgy is az ő hibája lesz, amiért használhatom a pálcámat!

A másik, ha az ágyamhoz kötözöm, az egyébként is összekötött kezét. Mivel ennek a lakásnak a tervezésénél éppen nem érdekelt a BDSM hát erősen úgy jártam, hogy keresnem kell a lehetőségeket. Végülis az ágyamnál is megoldottam a dolgot, ráadásul egészen működőképesen. Szóval a delikvens hím háton fekszik, megkötözve. Remélhetőleg a lábát is sikerül kikötöznöm, bár igazi az lenne, ha mozdulatlan lehetne. Na ekkor jön a macska-egér játék. Sőt, élvezem azt, ha csak mint test hozzá bújhatok. Olyankor a szemét is bekötöm, mert nem érdekel a jelenléte, nem érdekel a nézése, nekem csak a teste kell. Elég bizarr így leírva, de megélve egyáltalán. Önző vagyok, tudom.

A harmadikat épp tegnap ecseteltem, ami a fájdalmat illeti.

De jó az is, ha az ajtóban áll. Valamiért élvezős játék az is, ha tudomást sem veszek róla, az ő kezei fel vannak kötve, és csak áll. Ha nem tud beszélni, csak követ a szemével, az is kellemes. Pláne ha érintéseimnek és szavaimnak köszönhetően álló farokkal teszi mindezt. Olykor meg is dugom magam vele ott az ajtóban. Hozzám érni nem tud, a kezei nem szabadok, így valóban én élvezhetem azt hogy enyém a farka. Másabb mint egyéb testhelyzetben, és bár tudom, hogy szenvedősebb számára az egész, épp ezért élvezem. Csak nem szabad elfelejtenem kulcsra zárni az ajtót, különben egy-egy erősebb "tolatásommal", képes vagyok mindkettőnket hannyat döntve bezuhanni az ajtón, ami nem túl kellemes érzés!:) Én végülis puhára esem!Jól van na. Mindenre nem gondolhatok!:D

Persze elsősorban azt a pozíciót szeretem mind vizuálisan mind érzékileg, ha térdelnek előttem, és élvezhetem a talpmasszázst amit nyújtanak részemre. Mindegy kézzel, vagy nyelvel. Ez nem szex, ez csak játék, de mindig felizgat. Jobban mint bármi más. És igenis gyönyörű látvány egy földik hajolt férfi, aki a kényelmemet szolgálja testének lábtartóként való felajánlásával. De hogy ne felejtkezzünk el a kedves emberünkről, jó dolog, ha közben a heréire egy kötél van kötve, aminek vége a kezemben van. Ha mozgolódik, elég csak figyelmeztetnem, hogy mit is tartok a kezemben.

Gyönyörűséget okoz az is, ha játékom közben, minden kérés és utasítás nélkül feszesen tartja magát, és hátul keresztbe teszi kezeit. Az elégedettség érzésével tölt el.

Miért élvezem ezeket? Nem tudom. Nem tudom miért lettem perverz nő. Nem tudom miért lettem pont domina, de minden pillanatát tudom élvezni! Folytassam a felsorolást?

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bdsm-domina.blog.hu/api/trackback/id/tr564816191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása