Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ez a blog már létezett, azonban nem itt és nem így. Talán itt egyszerűbb lesz. Talán!

tükörblog

Friss topikok

  • Latexfiú: Meséljen kedves Úrnő mire vágyik!? :) (2017.05.02. 15:23) Az amikor
  • Ekynox: Tisztelt Úrnő! Most találtam rá erre az oldalra és erre a blogra. Tetszik ez a vágy le írás és ... (2014.04.21. 16:25) Hogy mire vágyok most?
  • Slevi: Erôt és kitartást kivánok én is sikeredhez illetve szeretem,hogy feltetted a Bdsm szótárt. (2013.04.21. 09:05) Mondtam, hogy változik az életem?
  • seraced: Jó ez a kép. Ha gondolod nézd meg a blogomat. (2013.04.01. 21:57) Mára elég ennyi...
  • Slevi: Pillanatnyilag kellemes húsvéti ünnepet kivánok! (Osho szerint is nagyon fontos,hogy a jelenbe élj... (2013.03.30. 10:52) tervezek és tervezek

2012.09.02. 21:03 Úrnő

Vágyak

Ez a bejegyzés, részben egy pohár bornak, részben a kielégületlenségemnek tudható be!

Tudom, gyakran írom, hogy kielégületlen vagyok. Ez alapvetően két dolgot takar. Vagy lelkileg érzem magam kielégületlennek, ez leginkább a BDSM játékok, a remegő test, a fájdalmas nyögdécselések, és a szolga lelkének hiánya okozza. Vagy pedig szexuálisan vagyok kielégületlen, amin én magam is könnyen tudok segíteni. Na persze az nem olyan, és még csak nem is lehet annyira kielégítő, mint amikor egy másik férfi vagy nő keze, szája-nyelve, pénisze által jutok el az orgazmusig.

Amikor kielégületlen vagyok, akkor sokkal jobban és erősebben vágyakozok, nyitottabbak a határaim, szadistább vagyok, és sokkal kevésbé vagyok megértőbb mint máskor. Ilyenkor a vágyak uralkodnak! A vágyak és az ösztönök!

Most megint két hét nyaralás következik, de nem kívánja egyik testrészem sem! Mondom ezt úgy, hogy most nem is annyira a szexuális érintkezésre, mint a lelki kielégülésre vágyom!

Szeptember 17. Ettől az időponttól csak a kielégülésemre összpontosítok. Randikat és találkozókat akarok! Meg akarom találni azt a szolgát, akire valóban lehet hétköznap esténként számítani. Aki kellően perverz, nyitott, és engedelmes ahhoz, hogy minden igényemet kielégítse! Nagyon nehéz a vágyakkal, a vágyaimmal együtt élni! Szerető, egyszerű szexpartneri státuszra jelentkező rengeteg van és lenne is folyamatosan. A minap már egy párkapcsolatra is majdnem bólintottam, igen olyan együttprogramos, andalgós, udvarlós valamire. De nekem ez nem elég! Ettől több kell! Még mindig -és egyre türelmetlenebbül-, birtokolni akarok!

Miért ilyen piszok nehéz találni egy komoly subot, aki őszintén adja át magát önmaga vágyainak és szükségleteinek, és legfőképpen Nekem?

A pohár bor, pedig azt sugallja, hogy ezt osszam meg pixie-s blogba is. Mert a panasz nem ide, legfeljebb oda való!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bdsm-domina.blog.hu/api/trackback/id/tr1004760044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása