Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ez a blog már létezett, azonban nem itt és nem így. Talán itt egyszerűbb lesz. Talán!

tükörblog

Friss topikok

  • Latexfiú: Meséljen kedves Úrnő mire vágyik!? :) (2017.05.02. 15:23) Az amikor
  • Ekynox: Tisztelt Úrnő! Most találtam rá erre az oldalra és erre a blogra. Tetszik ez a vágy le írás és ... (2014.04.21. 16:25) Hogy mire vágyok most?
  • Slevi: Erôt és kitartást kivánok én is sikeredhez illetve szeretem,hogy feltetted a Bdsm szótárt. (2013.04.21. 09:05) Mondtam, hogy változik az életem?
  • seraced: Jó ez a kép. Ha gondolod nézd meg a blogomat. (2013.04.01. 21:57) Mára elég ennyi...
  • Slevi: Pillanatnyilag kellemes húsvéti ünnepet kivánok! (Osho szerint is nagyon fontos,hogy a jelenbe élj... (2013.03.30. 10:52) tervezek és tervezek

2012.12.01. 09:02 Úrnő

jó nap ez a halálra

Éjszaka arra ébredtem, hogy könnyezek, sőt, egyenesen sírok. Hirtelen nem emlékeztem az álmomra sem, így nem tudtam miért. Felültem, megsimogattam a kutyámat, a könyvet amit este olvastam a kezembe vettem, de nem olvastam. Csak hátradőltem, néztem a plafont, a szobámat, a virágokat. És akkor megint könnyezni kezdtem. Bármit álmodtam is, az a nyugalom és a boldogság volt amitől könnyeztem. Élveztem a párnám puhaságát, a kutyám nyugodt alvását. Vannak percek, pillanatok amik tökéletesek. Amik olyan jók, hogy nem érdemes elrontani a következő pillanattal. Ez ilyen volt. A vallásos emberek valószínűleg erre mondják, hogy közel érezték magukhoz Istent. A következő percekben hirtelen aggódni kezdtem. Ambivalens gondolatok, egymás után. Az első, amit azzal a régi mondás változatával lehetne jellemezni: jó pillanat ez a halálra, a másik gondolatom az volt, hogy bár soha nem féltem a haláltól, még nem akarom, hogy véget érjen ez most. Annyira élveztem a pillanatot, hogy képes lettem volna nem akarni egy következőt, hogy elrontsa ott azt az érzést, majd a következő pedig azt hozta, hogy még akarok ilyet, szóval nem akarok meghalni. Aztán szép lassan oda csúsztam, hogy már azon gondolkodtam, hogy hány embernek tartozok egy bocsánatkéréssel, vagy egy öleléssel, vagy bármi mással. Ezért szükségem van még időre! Muszáj még időt kapnom, hogy ezeket elintézhessem. 

Most pedig elmondható, hogy pocsék, sötét és szürke idő van, én mégis klasszikus jazz-t hallgatok, kellemesen duruzsol a mosógépem, én pedig nyugodt és boldog vagyok. Mert megint arra ébredtem reggel, hogy mennyi de mennyi lehetőségem van, és valóban van még alkalmam és időm rá.  

Oké, agymenést abba hagytam:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bdsm-domina.blog.hu/api/trackback/id/tr674940882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása