Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ez a blog már létezett, azonban nem itt és nem így. Talán itt egyszerűbb lesz. Talán!

tükörblog

Friss topikok

  • Latexfiú: Meséljen kedves Úrnő mire vágyik!? :) (2017.05.02. 15:23) Az amikor
  • Ekynox: Tisztelt Úrnő! Most találtam rá erre az oldalra és erre a blogra. Tetszik ez a vágy le írás és ... (2014.04.21. 16:25) Hogy mire vágyok most?
  • Slevi: Erôt és kitartást kivánok én is sikeredhez illetve szeretem,hogy feltetted a Bdsm szótárt. (2013.04.21. 09:05) Mondtam, hogy változik az életem?
  • seraced: Jó ez a kép. Ha gondolod nézd meg a blogomat. (2013.04.01. 21:57) Mára elég ennyi...
  • Slevi: Pillanatnyilag kellemes húsvéti ünnepet kivánok! (Osho szerint is nagyon fontos,hogy a jelenbe élj... (2013.03.30. 10:52) tervezek és tervezek

2013.01.15. 23:45 Úrnő

érzés

Tudom milyen érzés az egy este alatt megtudni, hogy a "szakmádban" fontos ember vagy, és milyen érzés arra haza jönni, hogy a "celebek" is számítanak rád. Nos, piszok jó!

Én azt hittem, hogy kellően háttérben vagyok. Pont minap ecseteltem egy hímnemű egyednek, hogy nem szabad híresnek lennem, mert az gáz, és szar. Akkor nincs magánéleted, nem lehet kirívó cselekedeted, se extra szexuális vágyad. Aztán ma kiderül, hogy ha én A betűt nyilatkozok, a szakmabeliek az A betűt kezdik hirdetni és nyomni, de ha én átváltok B-re, akkor mindenki a B-t fújja. Háttérből irányítok úgy, hogy nem is tudok róla? Durva, hogy fogalmam sincs mennyire figyelik már így is a lépéseimet és döntéseimet? Képesek nyilatkozni arról, hogy ÉN vagyok a Szempont?

És mindezt a szemembe nyomva, és emellett teljes respekttel a közönségtől? Aztán hazajövök és fb-n vár 37 üzenet, vadidegen emberektől, majd ránézek a nem privát oldalamra és ennek a többszöröse? Ma ilyen nap van. Az egész elmúlt hetem ilyen. Talán eltelik egy-két hét, vagy hónap, és ismét szürke lehetek...

És itt nyafogok, hogy nincs időm, miközben komplett pillangó effektust élek meg? Írok egy mondatot és egy egész cikk lesz belőle két nap múlva?

Kívánok mindenkinek olyan szép és sikeres életet, mint amit én élek már 33 éve! Háttérben, sikerekkel, élvezettel, szabadsággal és nyitottsággal!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bdsm-domina.blog.hu/api/trackback/id/tr555020786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása